Όμορφη καλοκαιρινή βραδιά για τα μέλη του Εργαστηρίου Φωτογραφίας του Φιλοτεχνικού Ομίλου Τρίπολης (εικόνες)
Μια όμορφη καλοκαιρινή βραδιά γεμάτη κέφι, χαμόγελα και πολλά φωτογραφικά "κλικ", μοιράστηκαν απόψε τα μέλη του Εργαστηρίου Φωτογραφίας του Φιλοτεχνικού Ομίλου Τρίπολης. Ευχαριστούμε όλους για την παρουσία σας. Σας ευχόμαστε καλό καλοκαίρι και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τον Σεπτέμβρη.
Σχετικά Άρθρα
- Πολωνία | Στη Δεύτερη Διεθνή Εκδήλωση του έργου REUSE4WILL ο Δήμος Τρίπολης
- Ενεργειακός φασισμός: Το ρεύμα στα χέρια των oλίγων | Γράφει ο Γιώργος Πουλοκέφαλος
- Γορτυνία: Δεν υπάρχει «κακή κυβέρνηση» και «καλός Μητσοτάκης»
- Κύκλος εκπαιδευτικών συναντήσεων από τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό στην Τρίπολη
- Γιώργος Καπλάνης: "Μετρήθηκαν, ζυγίστηκαν και βρέθηκαν ελλιπείς






