Αγιασμός στον βρεφονηπιακό σταθμό Σχίζα (εικόνες - βίντεο)
Αγιασμός έγινε το πρωί της Τρίτης (12/05) στον βρεφονηπιακό σταθμό Σχίζα…
Ο πρόεδρος του ΝΠΔΔ του Δήμου Τρίπολης κ.Ηλίας Κούρος ανέφερε μεταξύ άλλων: “Θέλω να ευχαριστήσω τους γονείς, που επέλεξαν αυτόν τον σταθμό, αν και όλοι οι σταθμοί έχουν αξιόλογα άτομα, που τους απαρτίζουν.
Η Τρίπολη έχει ανάγκη από περισσότερους, γιατί δεν εξυπηρετούνται όλοι οι γονείς”.
Σχετικά Άρθρα
- Πέντε αθλητές του Π.Ο. Τρίπολης στην προετοιμασία της Εθνικής Ομάδας Πίστας στα Χανιά!
- Απολογιστική εκδήλωση δράσεων των ΚΑΠΗ στην Τρίπολη
- «Μνήμες και Γεύσεις Παράδοσης» στο Τουρκολέκα Μεγαλόπολης
- Δήμος Βόρειας Κυνουρίας | Απομακρύνθηκε σχεδόν ένας τόνος συσκευασιών από φυτοφάρμακα
- Την Δευτέρα η "πρώτη" του Αστέρα - Στην Ολλανδία η βασική προετοιμασία!






