Τρίπολη | Ολοκληρώθηκε η τελετή παράδοσης – παραλαβής καθηκόντων της Διοίκησης της ΔΙΚΕ (IV ΜΠ)
Τo πρωί της Τετάρτης 13 Μαρτίου 2024, στο Στρατόπεδο «Στρατηγού Θεόδωρου Κολοκοτρώνη» (11ο Σύνταγμα Πεζικού), στην Τρίπολη, πραγματοποιήθηκε -σε εγκάρδιο κλίμα- η τελετή παράδοσης – παραλαβής καθηκόντων της Διοίκησης της ΔΙΚΕ (IV ΜΠ) από τον Αντιστράτηγο Ιωάννη Δημητρέλλο στον Υποστράτηγο Απόστολο Τσουλουβή.
Την τελετή τίμησαν με την παρουσία τους εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Α' και Β' Βαθμού, των Στρατιωτικών Αρχών και Σωμάτων Ασφαλείας και λοιποί προσκεκλημένοι.
Ο κοι Δημητρέλος και Τσουλουβής ανέγνωσαν την ημερήσια διαταγή ευχαριστώντας και δηλώνοντας την ευθύνη των αρμοδιοτήτων και του ρόλου που καλούνται να επιτελέσουν κατά τη θητεία τους.
Την τελετή τίμησαν με την παρουσία τους εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Α' και Β' Βαθμού, των Στρατιωτικών Αρχών και Σωμάτων Ασφαλείας και λοιποί προσκεκλημένοι.
Ο κοι Δημητρέλος και Τσουλουβής ανέγνωσαν την ημερήσια διαταγή ευχαριστώντας και δηλώνοντας την ευθύνη των αρμοδιοτήτων και του ρόλου που καλούνται να επιτελέσουν κατά τη θητεία τους.
Tags:
ΔΙΚΕ,Σχετικά Άρθρα
- Παναρκαδική - Παγγορτυνιακή: "Οι μέχρι σήμερα παρεμβάσεις δεν επαρκούν για την οριστική αντιμετώπιση του προβλήματος στη Γορτυνία"
- Νέα κλοπή στην Καμάρα Μεγαλόπολης
- Η εορτή Πέτρου και Παύλου στο Ελαιοχώρι Αρκαδίας
- 20ο Πανελλήνιο Συνέδριο Χορωδιών από τη Χορωδία Τρίπολης
- Βλάσης: "Πάνω από 1000 νέες θέσεις εργασίας θα προκύψουν από τις φαρμακοβιομηχανίες στην Τρίπολη"






