Φιλοζωικός Τρίπολης: "Μεγάλη ανάγκη για ανοικτό κτηνιατρείο τα σαββατοκύριακα και τις αργίες, χάνονται ζωές" (vd)
Σχετικά Άρθρα
- Τι να ΜΗΝ περιμένουν οι Γορτύνιοι από το περιφερειακό συμβούλιο
- Οι Stygian Path** στο 11th TRIPolis Rock Festival!
- Η Περιφέρεια Πελοποννήσου συνδιοργανώνει τη Γιορτή Πρόληψης και Ελπίδας «Επιλέγω τη Ζωή!» στην Τρίπολη την Τρίτη 23 Ιουνίου
- Δημήτρης Πτωχός: «Η ιστορική μνήμη διατηρείται με πράξεις και φροντίδα» – Επέστρεψε στην Πλατεία Άρεως ο ανδριάντας του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη
- Σήμερα οι Γορτύνιοι στο Περιφερειακό Συμβούλιο!
4 σχόλια
-
07:09 Σταμάτα να χτενίζεσαι τότε κοπρόσκυλο. Και να ξέρεις ότι είναι κόσμιος ο χαρακτηρισμός μου
-
07:09 Ποιος κόσμος ρε; Αυτοί που εν μέσω πυρκαγιών πάνε διακοπές, τρώνε, πίνουν και γλεντάνε; Ποιος κόσμος; Αυτοί που βιάζουν και σκοτώνουν μικρά παιδιά, κακοποιούν τις γυναίκες τους και μετά τις "φυτεύουν"; Ποιος κόσμος; Οι ανώμαλοι που βάζουν φόλες στα αδέσποτα και ακρωτηριάζουν γατάκια; Οι τεμπελχανάδες 30ρηδες που περιμένουν τη σύνταξη των παππούδων τους για να πάνε στις καφετέριες και στα μπαράκια; Οι αγράμματοι και χωρίς ήθος και παιδεία έφηβοι; Σε κάποια κατηγορία από αυτές ανήκεις κι εσύ, αλλιώς δεν θα έκανες τόσο αηδιαστικό σχόλιο. Λυπάμαι και για σένα και για την σκατοκοινωνία έτσι όπως κατάντησε.
-
Εδώ ο κόσμος καίγεται και το σκυλί χτενιζεται
-
ΤΑ ΚΤΗΝΙΑΤΡΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΣΚΟΠΟ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ. Ο ΔΗΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΚΤΗΝΙΑΤΡΟ ΕΠΙΦΥΛΑΚΗΣ. ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΕ ΠΛΑΤΕΣ ΑΛΛΩΝ






