Συνεχίζεται η κατάληψη στο 1ο Γυμνάσιο Τρίπολης
Για 3η συνεχόμενη μέρα συνεχίζουν την κατάληψη, οι μαθητές του 1ου Γυμνασίου Τρίπολης.
Η παρακολούθηση των μαθημάτων γίνεται μέσω WebEx, ενώ κάποια από τα βασικά αιτήματα των μαθητών είναι το θέμα των απουσιών, η έλλειψη καθηγητών σε μαθήματα όπως Μαθηματικά και Αγγλικά, διαλυμένες πόρτες στις τουαλέτες του σχολείου, έλλειψη νοσηλεύτριας, έλλειψη φύλακα κλπ. Για τα αιτήματα των μαθητών, έχουν ενημερωθεί τόσο η Διευθύντρια του σχολείου, όσο και οι γονείς των παιδιών.
Να σημειώσουμε ότι τα μαθήματα στο 1ο Λύκειο γίνονται κανονικά.
Πηγή: https://www.drt915.gr
Σχετικά Άρθρα
- Βλάσης για Μεγαλόπολη | Στην τελική ευθεία το Βιομηχανικό Πάρκο, έρχονται επενδύσεις με 1300 θέσεις εργασίας, προχωρούν οι φυλακές!
- Τρίπολη | 21 ειδικά διαμορφωμένα πλαίσια ανακοινώσεων σε διάφορα κεντρικά σημεία της πόλης!
- Visit Peloponnese: Η Πελοπόννησος περνά στη νέα εποχή του τουρισμού
- Τζιούμης: «Υποδεχόμαστε στο δήμο μας μετά από δεκαετίες το EKO Acropolis Rally» - Κοινή συνέντευξη με Βαρδιάμπαση (vd)
- Σωματείο Κουρέων - Κομμωτών Τρίπολης | Γιορτάζει το εξωκλήσι των Δώδεκα Αποστόλων






