Αγιασμός για τα έργα στο βρεφονηπιακό σταθμό Φιλικών: «Αφορά το μέλλον του τόπου» - «Επενδύουμε με πράξεις» (vd)
Με τον καθιερωμένο αγιασμό σηματοδοτήθηκε σήμερα η έναρξη των εργασιών κατασκευής του νέου βρεφονηπιακού σταθμού στην περιοχή Φιλικών του Δήμου Τρίπολης. Στην τελετή παρέστησαν, μεταξύ άλλων, ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου Δημήτρης Πτωχός και ο Δήμαρχος Τρίπολης Κώστας Τζιούμης.
Ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου χαρακτήρισε ιδιαίτερα σημαντική την έναρξη μιας νέας σχολικής μονάδας, επισημαίνοντας ότι πρόκειται για μια επένδυση που αφορά τα παιδιά και το μέλλον του τόπου. Όπως ανέφερε, ο νέος βρεφονηπιακός σταθμός θα συμβάλει τόσο στην αναβάθμιση της περιοχής όσο και στη συνολική ενίσχυση των εκπαιδευτικών υποδομών της Περιφέρειας.
Ο κ. Πτωχός σημείωσε ότι το έργο εντάσσεται σε μια ευρύτερη στρατηγική της Περιφέρειας Πελοποννήσου για την αναβάθμιση των σχολικών υποδομών σε όλες τις Περιφερειακές Ενότητες και συνεχάρη τον Δήμο Τρίπολης για την ταχύτητα με την οποία προχώρησε στη δημοπράτηση και την έναρξη υλοποίησης του έργου. Παράλληλα, εξέφρασε την ευχή να ολοκληρωθεί σύντομα ώστε να παραδοθεί προς χρήση.
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε και στην ένταξη του νέου Ειδικού Σχολείου Τρίπολης, κάνοντας λόγο για μια σημαντική εξέλιξη που ενισχύει την ειδική αγωγή και την υποστήριξη των παιδιών με αναπηρία. Όπως τόνισε, το έργο αυτό έρχεται να προστεθεί στις παρεμβάσεις που υλοποιούνται για την αναβάθμιση των ειδικών σχολικών μονάδων στην Πελοπόννησο.
Από την πλευρά του, ο Δήμαρχος Τρίπολης Κώστας Τζιούμης επισήμανε ότι ο αγιασμός σηματοδοτεί την επίσημη έναρξη ενός ακόμη σημαντικού έργου για τον Δήμο, ευχαριστώντας την Περιφέρεια Πελοποννήσου για τη χρηματοδότηση μέσω του Περιφερειακού Προγράμματος.
Ο κ. Τζιούμης υπογράμμισε ότι η δημοτική αρχή επενδύει έμπρακτα στην παιδεία, τόσο με την ανέγερση νέων σχολικών μονάδων όσο και με τον εκσυγχρονισμό των υφιστάμενων σχολείων. Όπως ανέφερε, το επόμενο διάστημα αναμένονται νέες εντάξεις έργων που αφορούν σχολικές υποδομές, ενώ ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στην υλοποίηση του νέου Ειδικού Σχολείου Τρίπολης, ένα έργο που – όπως είπε – αποτελούσε διαχρονικό αίτημα της τοπικής κοινωνίας.
Ο Δήμαρχος ευχαρίστησε τις τεχνικές υπηρεσίες του Δήμου, τον Υπουργό Εσωτερικών Θεόδωρο Λιβάνιο, τον Υφυπουργό Παιδείας Κώστα Βλάση, καθώς και όλους όσοι συνέβαλαν στην ένταξη του έργου, εκφράζοντας τη δέσμευση ότι οι διαδικασίες δημοπράτησης και κατασκευής θα προχωρήσουν άμεσα.
Απαντώντας σε ερώτηση για την οδική πρόσβαση στον νέο βρεφονηπιακό σταθμό, ο κ. Τζιούμης διαβεβαίωσε ότι με την ολοκλήρωση του έργου θα έχουν διαμορφωθεί και οι απαραίτητοι δρόμοι πρόσβασης, σύμφωνα με τις δεσμεύσεις που έχουν αναληφθεί προς τη διαχειριστική αρχή. Παράλληλα, αναφέρθηκε στην πρόοδο των έργων ανάπλασης στην περιοχή, όπως η αποκατάσταση της Βίλας Τουρκοβασίλη, καθώς και στην πρόταση που έχει υποβληθεί για το κτίριο της ΟΕΒΑ, η οποία βρίσκεται στο στάδιο της αξιολόγησης.
Κείμενο | www.kalimera-arkadia.gr
Σχετικά Άρθρα
- Kολυμβητήριο Τρίπολης | Οι ώρες λειτουργίας για το κοινό - Υποχρεωτικά μέσω σωματείων τα παιδιά ηλικίας 5 έως 14 ετών
- Ο Αστέρας AKTOR ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της συνεργασίας με τον Θοδωρή Τσιλιμίγκρα
- Πανηγυρικός Εσπερινός στο Ναό Τιμίου Προδρόμου Λεβιδίου (εικόνες)
- Το ημερολόγιο εκδηλώσεων στην Αρκαδία (ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ)
- Εθνική οδός Τρίπολης - Πύργου | Οριστικός ανάδοχος για έργα 1.000.000 € στο προβληματικό σημείο στα Λαγκάδια






