Καμπύλης: "Η πρώτη νόμιμη συνεδρίαση, μετά από πολλά χρόνια, του νέου Διοικητικού Συμβουλίου του Ιδρύματος Νοσοκομείου Καστρίου"
Η πρώτη νόμιμη συνεδρίαση, μετά από πολλά χρόνια, του νέου Διοικητικού Συμβουλίου του Ιδρύματος Νοσοκομείου Καστρίου ύστερα από τη δημοσίευση του 55/2022 Προεδρικού Διατάγματος ΦΕΚ (τ. Α΄/134/08-07-2022), όπου καθορίστηκε η νέα σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου.
Πέραν των τυπικών διοικητικών αποφάσεων εγκρίναμε και τον προϋπολογισμό του 2023.
Εύχομαι σε όλους μια καλή και εποικοδομητική θητεία.
Δήμαρχος Βόρειας Κυνουρίας
Σχετικά Άρθρα
- Επιθεώρηση για αντιπλημμυρικά και αντιπυρικά έργα στην περιοχή του Δασαρχείου Βυτίνας (εικόνες)
- Με φανέλες του Αστέρα Χατζηδάκης, Κυρανάκης και Βλάσης! (εικόνες)
- Διάλογοι για την Ορεινότητα την Παρασκευή στη Δημητσάνα
- Παράλιο Άστρος | Σύστημα αυτόνομης πρόσβασης στη θάλασσα για άτομα με αναπηρία και κινητικά προβλήματα στην παραλία "Καλλιστώ"
- Βλάσης για Μεγαλόπολη | Στην τελική ευθεία το Βιομηχανικό Πάρκο, έρχονται επενδύσεις με 1300 θέσεις εργασίας, προχωρούν οι φυλακές!
2 σχόλια
-
Καμπύλης, αλλα λόγια να αγαπιόμαστε!!!! ο Δήμαρχος τίποτα...
-
ΡΕ ΔΗΜΑΡΧΕ ......ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣΕΣ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΚΑΙΡΟ ;;;;;;






