Υπουργός Υγείας σε Οδυσσέα: "Εξετάζεται η χρήση οδηγών από άλλες υπηρεσίες για τα Κέντρα Υγείας της Γορτυνίας"
Ακόμα μια παρέμβαση του βουλευτή Αρκαδίας Οδυσσέα Κωνσταντινόπουλου, στον Υπουργό Υγείας, ότι τα ασθενοφόρα στα χωριά της Αρκαδίας, χρειάζονται οδηγούς.
"Ήρθαν τα ασθενοφόρα, αλλά δεν υπάρχει προσωπικό. Ζήτησα από τον Υπουργό να βρει μια λύση με τους οδηγούς. Είτε ως επικουρικό προσωπικό, είτε να ληφθεί σοβαρά υπόψιν η πρότασή μας για την αξιοποίηση των πυροσβεστών
Ο Υπουργός μου απάντησε ότι η χρήση οδηγών από άλλους φορείς, όπως πρότεινα, εξετάζεται από το Υπουργείο, καθώς θα έλυνε αρκετά προβλήματα" αναφέρει η ανακοίνωση.
Σχετικά Άρθρα
- Αβραμόπουλος: «Ολη η ιστορία είναι μια μπούρδα – Δεν θα απολογηθώ σε κανέναν κερατά»
- Με διαδρομές στην Αρκαδία ο αγώνας Tour du Péloponnèse
- Σήμερα | Ο σταθμός του ΟΣΕ θα μεταμορφωθεί σε θερινό σινεμά!
- Η Τσακωνιά στη LINGUA Community της Microsoft!
- Θέλετε την αλήθεια για τα 6.000.000 € της Γορτυνίας;
1 σχόλιο
-
Του είπες για τους 4500 με 5000 περίπου πιστοποιημένους διασώστες που είναι άνεργοι;






