Το Μαίναλο και τα μάτια μας …
Ξύπνησα από ένα κακό όνειρο, σήμερα.
Είδα το Μαίναλο καμένο, να γεμίζει με τεράστιες ανεμογεννήτριες.
Ευτυχώς, ήταν απλώς ένας εφιάλτης και όχι μία πραγματικότητα.
Στέκομαι στην πραγματικότητα.
Έρχεται καλοκαίρι, διανύουμε ήδη την αντιπυρική περίοδο.
Μεγάλη προσοχή στο Μαίναλο (μας).
Αυτή η πρεμούρα για «επενδύσεις», προκαλεί μία εύλογη ανησυχία
Έχουμε άσχημες εμπειρίες από το παρελθόν (2000 – 2007).
Το Μαίναλο και τα μάτια μας.
Δεν (θα) χωρά καμία δικαιολογία.
Το επισημαίνω τώρα, διότι μετά δεν θα έχει σημασία.
Προσοχή, λοιπόν.
Υ.Γ. Είναι κι αυτό το παράδειγμα της Βόρειας Εύβοιας, που δεν μπορείς να το βγάλεις από το μυαλό σου.
==================
Μηνάς Αρτόπουλος
Δημοσιογράφος – Μέλος ΕΣΠΗΤ
17/5/2023
Σχετικά Άρθρα
- Αντιπρόεδρος Κυβέρνησης: "Νέοι άνθρωποι επιστρέφουν από την Αθήνα για να δουλέψουν στις δυο φαρμακοβιομηχανίες στην Τρίπολη"! (vd)
- Τρίπολη | Ανοιχτή πολιτική συζήτηση του κόμματος Τσίπρα (ΕΛΑΣ) - Θα μιλήσουν Κουφονικολάκου και Θεοδωράκης
- Άστρος | 2ο Πολιτιστικό Παιδικό Πικ Νικ στην Πλατεία Καρτσιώτη
- Για "υπουργικό τουρισμό" στην Αρκαδία κάνει λόγο το ΠΑΣΟΚ
- Σαββατοκύριακο με έκθεση ζωγραφικής στο Παράλιο Άστρος






