Το πιο σημαντικό είναι η υγεία του κοριτσιού που τραυματίστηκε στην «Άρεως»
Ναι, υπάρχει πρόβλημα στην Τρίπολη με τα μηχανάκια να σουλατσάρουν στις πλατείες.
Ναι, έχουμε συμβάντα με ανήλικους που «χτυπούν» δυνατά το καμπανάκι ότι η κατάσταση έχει αρχίσει να ξεφεύγει.
Ναι, χρειάζεται καλύτερη αστυνόμευση η πόλη.
Ναι, χρειάζονται πιο αυστηρά μέτρα, διότι σε κάποιες περιπτώσεις ο καθένας κάνει ό,τι γουστάρει, χωρίς καμία επίπτωση.
Όμως …
Τη δεδομένη χρονική στιγμή, το πιο σημαντικό είναι η υγεία αυτού του κοριτσιού που τραυματίστηκε στην «Άρεως».
Μετά από τόσες ημέρες, εξακολουθεί να νοσηλεύεται στο Παναρκαδικό Νοσοκομείο.
Πληροφορούμαι ότι θα υποβληθεί τις επόμενες ημέρες σε κάποιες χειρουργικές επεμβάσεις για τα τραύματα στο πρόσωπο.
Δεν χρειάζεται να υπεισέλθουμε σε περισσότερες λεπτομέρειες.
Μακάρι, όλα να πάνε καλά και να επιστρέψει γρήγορα υγιέστατη στο σπίτι και στο σχολείο της.
Σχετικά Άρθρα
- Παναρκαδική - Παγγορτυνιακή: "Οι μέχρι σήμερα παρεμβάσεις δεν επαρκούν για την οριστική αντιμετώπιση του προβλήματος στη Γορτυνία"
- Νέα κλοπή στην Καμάρα Μεγαλόπολης
- Η εορτή Πέτρου και Παύλου στο Ελαιοχώρι Αρκαδίας
- 20ο Πανελλήνιο Συνέδριο Χορωδιών από τη Χορωδία Τρίπολης
- Βλάσης: "Πάνω από 1000 νέες θέσεις εργασίας θα προκύψουν από τις φαρμακοβιομηχανίες στην Τρίπολη"
1 σχόλιο
-
Να φροντίσουν όλοι οι υπεύθυνοι Δήμος και Αστυνομία να πάρουν μέτρα και να μπουν κανόνες σε αυτό το έκτρωμα του κέντρου που ο καθένας κάνει ότι θέλει για να μην έχουμε παρόμοια περιστατικά στο μέλλον. Κανένας βλέπω ακόμη και ύστερα από αυτό δεν έχει αντιληφθεί την σοβαρότητα της κατάστασης και συνεχίζουν να σουλατσάρουν μηχανάκια και αυτοκίνητα πάνω σε πλατείες και πεζόδρομους!






