Ισοπεδώνουν το Άστρος μέσα σε ένα μήνα – Χτυπούν τον τουρισμό, διώχνουν και τους τελευταίους κατοίκους
Tags:
Μηνάς Αρτόπουλος, Άστρος, Κλείσιμο ταχυδρομικών γραφείων στην Αρκαδία, Εθνική Τράπεζα στο Άστρος,Σχετικά Άρθρα
- Δημητσάνα | Νέες ρυθμιστικές πινακίδες στο γεφύρι του Σερά
- Βλάσης: "Καταπληκτικά τα νέα και για το Δήμο Βόρειας Κυνουρίας!"
- Εξασφαλίστηκε χρηματοδότηση για την ανέγερση δημαρχείου Δήμου Βόρειας Κυνουρίας!
- ΕΠΙΣΗΜΟ | Το κολυμβητήριο της Τρίπολης ανοίγει την Πέμπτη (25.6.2026) - Οι ώρες κοινού και η "Αθλητική Ταυτότητα"
- Φόρος τιμής στον Ανδρέα Παπανδρέου στο Α' Νεκροταφείο - Δίπλα στον Ανδρουλάκη ο Βαγγέλης Γιαννακούρας (εικόνες)
6 σχόλια
-
Ψηφίστε το 41% και μην μιλάτε μετά, βοήθειά μας !
-
@15:55 Με όλα ιδιωτικά ποιος θα πληρώνει το δέμα 15€ αντι για 4€?
Εσυ κι εγώ ρε μπετόβλακα... νομίζεις οτι η ιδιωτική κουριερ θα στο φερνει σε 1 ημέρα? Βδομάδα και βλέπουμε αλλά τα 15€ ... 15€ (αν οχι παραπάνω)
Αλλά δεν γράφεις με το ονοματάκι σου, για να δούμε τα σχόλια σου που επι καραντίνας έβριζες τις κουριερ που περίμενες 2 ωρες στην ουρα για να παραλάβεις την παραγγελία σου, που ήταν να στην φέρουν στο σπίτι, αλλά δεν σε βρήκαν επειδή είχες βγει έξω... (επί καραντίνας) -
Ρε κλειστε τα ολα να ησυχασουμε ουτε που με ενδιαφερει αφου πατε γονατιστοι και κουνατε τα σημαιακια της ΝΔ. Κουλη θελω και αλλα λουκετα....ολα ιδιωτικα μπορεις μακαρι για να δουλεψει καποια στιγμη το συστημα
-
Αν περιμένει το Άστρος να στηριχθεί από την ύπαρξη του ταχυδρομείου.... τί να πούμε.
Για την ιστορία...ο Δήμος Άστρους είναι ορεινός.
Της Δημητσάνας Πεδινός. -
Καλά κάνουν!! Αρκετά πια με τους διορισμούς του ορθόδοξου ΠΑΣΟΚ, τους πληρώνουμε και τις συντάξεις. Οι φόροι μας πάνε στους τουμπέληδες, όπως λέει ο Χαν από το πακιστάν
-
Ποιός θά..... πηγαίνει το γράμμα τώρα Κούλη;;






