Τα λουκέτα στην Αρκαδία … δεν έχουν τελειωμό!
Αρχαιολογικό Μουσείο Λυκόσουρας. Προσέξτε. Η ταμπέλα γράφει «είσοδος ελεύθερη» αλλά με μία μικρή διαφορά. Το μουσείο είναι κλειστό! Το θέμα ανάδειξε εύστοχα ο Ιωάννης Ασημακόπουλος.
Έπαυλη του Ηρώδη του Αττικού στην Εύα Δολιανών Αρκαδίας. Πήγαν τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας να τη δει από κοντά αλλά για τους πολίτες είναι ερμητικά κλειστά οι πόρτες. Άλλη μία τεράστια επιτυχία του Υπουργείου Πολιτισμού.
Και να ήταν μόνο αυτά.
- Να μιλήσουμε για το Αρχαιολογικό Μουσείο Άστρους;
- Για το Αρχαίο Θέατρο Μεγαλόπολης, το μεγαλύτερο θέατρο της Αρχαίας Ελλάδας;
- Για το ερείπιο του Μαντζουνείου στην Τρίπολη;
- Ή για το Λύκαιο Όρος;
Και πόσα ακόμα παραδείγματα.
Αυτό το μέλλον ονειρεύονται για την Αρκαδία;
Ένα μέλλον με λουκέτα παντού, με μέρη χωρίς πληθυσμό, με περιοχές χωρίς επισκέπτες;
Κι αυτό το χαντάκωμα της Αρκαδίας, εμείς πρέπει να το αποδεχτούμε αδιαμαρτύρητα;
Ας το βουλώσουμε τότε για να προτάξουμε το ατομικό μας συμφέρον εις βάρος της γενέτειράς μας;
Αυτό δεν κάνουμε;
Αυτό κάνουμε και μάλιστα χωρίς ίχνος ντροπής.
Υ.Γ. Τα άρθρα αποτελούν μια γενναιόδωρη προσφορά προς φερέλπιδες πολιτικούς, οι οποίοι επιλέγουν την υψηλή τέχνη του copy-paste δημοσιογραφικών κειμένων, ώστε να αποδείξουν ότι “κάτι λένε”. Οι εκλογές πλησιάζουν και η ανάγκη να “ακουστεί κάτι” γίνεται επιτακτική.
Σχετικά Άρθρα
- Συναυλία με τον Δώρο Δημοσθένους στην Πλατεία Πετρινού
- Κοινή παρέμβαση έξι Επιμελητηρίων για τα πυρόπληκτα δάνεια
- Την Παρασκευή τα αποκαλυπτήρια του συντηρημένου ανδριάντα του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη στην Πλατεία Άρεως
- Τρίπολη | Ανοιχτή εκδήλωση την Πέμπτη για τις εργασίες στον ανδριάντα του Γέρου του Μοριά
- 5ο Διεθνές Φεστιβάλ Μίκης Θεοδωράκης «Αρκαδίες» | Ένα οικουμενικό αντάμωμα Ιστορίας, Ποίησης και Ελευθερίας
3 σχόλια
-
Αλήθεια, στην έπαυλη Ηρώδου Αττικού γιατί πήγαν ο Τασούλας καί οι παρατρεχαμενοι;;; Μπορεί να μάς το εξηγήσει κάποιος;; Ε, ρε δούλεμα καί παραμύθιασμα πού πέφτει!!
-
Ξέχασες να αναφέρεις πώς όπου είναι ανοιχτά θέλουν 20 ευρώ είσοδο....το άτομο...για να δεις τα χορτάρια που έχουν φτάσει το 1.5 μετρο, χωρίς φώτα,ταμπέλες...που στις άλλες χώρες που πληρώνεις είσοδο...ντρέπεσαι να πατήσεις από τη περιποίηση του χώρου και το σεβασμό που δείχνουν στην ιστορία τους...δεν υπάρχει ελπίδα...
-
το ίδιο παντού, σε όλη τη χώρα






