Ανήλικοι έκλεψαν χρήματα και κινητά τηλέφωνα από κατάστημα της Τρίπολης
Συνελήφθη, προχθές (9.12.2025) το απόγευμα, στην Τρίπολη, από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Τρίπολης, ανήλικος, γιατί όπως προέκυψε, μαζί με ανήλικο συνεργό του, την 7.12.2025 στην Τρίπολη, εισήλθαν σε κατάστημα, όπου αφαίρεσαν χρήματα και κινητά τηλέφωνα, μέρος των οποίων βρέθηκε και αποδόθηκε στον ιδιοκτήτη τους.
Επιπλέον, συνελήφθη, χθες (9.12.2025) το απόγευμα, στην Τρίπολη, από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Τρίπολης, 22χρονος, γιατί όπως προέκυψε από την προανάκριση, ο ανωτέρω, μαζί με τον ανήλικο προαναφερθέντα συλληφθέντα και ακόμη έναν 20χρονο, συνεργό τους, την 9.12.2025 και πρώτες πρωινές ώρες, στην Τρίπολη διέπραξαν -2- περιπτώσεις κλοπής και απόπειρας αυτής σε οχήματα.
Σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε οικία όπου διαμένουν οι ανωτέρω, βρέθηκαν κι κατασχέθηκαν διαρρηκτικά εργαλεία.
Σχετικά Άρθρα
- Η στιγμή που ο Σκαντζός αποκαλεί ψεύτες τους Γορτύνιους (vd)
- Νικολάκου: "Να πάμε στον Πρωθυπουργό κι αν δεν μας ανοίξει την πόρτα, να την σπάσουμε"!
- Πρόεδρος Παγγορτυνιακής: "Στα υπουργεία παραπέμπουν το θέμα στην Περιφέρεια - Τον Γορτύνιο τον ενοχλεί η κοροϊδία"
- Όταν η αγάπη για την Αρκαδία συναντά την αποτελεσματικότητα | Η περίπτωση Τίμου Κατσίπου
- Πτωχός στους Γορτύνιους: "Δεν είμαι εδώ ούτε για να χαϊδέψω αυτιά ούτε για να δώσω υποσχέσεις"






