Παναρκαδικός στην Κυπελλούχο Δημητσάνα: "Συνεχίστε έτσι"!
H Διοίκηση του Παναρκαδικού Α.Ο. Τρίπολης συγχαίρει δημόσια την ποδοσφαιρική ομάδα της Δημητσάνας ( παίκτες, προπονητές, φιλάθλους και διοίκηση ) για την κατάκτηση του Κυπέλλου Αρκαδίας 2022 -2023.
Η ομάδα της ιστορικής Δημητσάνας έφτασε άξια στην κατάκτηση του φετινού τροπαίου αποδεικνύοντας έμπρακτα την ανοδική πορεία που σημειώνει τα τελευταία χρόνια η ομάδα της Γορτυνίας.
Ευχόμαστε γρήγορα να αποκτήσει και το δικό της γήπεδο.
Συγχαρητήρια σε όλους αυτούς που βρίσκονται κοντά στην ομάδα της Δημητσάνας τόσο για την προσπάθεια όσο και για το αποτέλεσμα. Συνεχίστε έτσι..
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΡΟΥΝΤΖΟΣ
Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΠΑΓΚΑΣ
Σχετικά Άρθρα
- Δράσεις καταπολέμησης κουνουπιών στον Δήμο Βόρειας Κυνουρίας (εικόνες)
- ΝΔ | Κεφαλογιάννη, Κατσαφάδος, Παπαθανάσης, Χατζηδάκης και Κυρανάκης έρχονται στην Αρκαδία
- Κώστας Τζιούμης: «Αλλάζουμε την εικόνα της πόλης μας με εκτεταμένα έργα ασφαλτόστρωσης» (εικόνες)
- School of Dance Tripolis | Το βράδυ η ετήσια παράσταση της σχολής!
- Γιορτή Πρόληψης και Ελπίδας σήμερα στην Τρίπολη






