Η νύχτα ... μέρα στην Δημητσάνα για την Κυπελλούχο Αρκαδίας! (εικόνες - βίντεο)
Η Αθλητική Ένωση Δημητσάνας κατέκτησε φέτος το Κύπελλο Αρκαδίας. Η Δημητσάνα υποδέχθηκε την Κυπελλούχο σε μία εκδήλωση - γιορτή που οργανώθηκε το βράδυ της Κυριακής.
Τα συγχαρητήριά του έδωσε ο Δήμαρχος Γορτυνίας Στάθης Κούλης στη Διοίκηση, τους παίχτες και το τεχνικό επιτελείο της ομάδας.
Αυτό που επισημάνθηκε είναι ότι ο βασικότερος στόχος είναι να αποκτήσει το γήπεδό της και μάλιστα υπήρξε και σχετικό πανό.
Το Κύπελλο Αρκαδίας θα φυλάσσεται στο Δημαρχείο Γορτυνίας στη Δημητσάνα μέχρις ότου ολοκληρωθεί το Γήπεδο!
Σχετικά Άρθρα
- Γιορτή Πρόληψης και Ελπίδας σήμερα στην Τρίπολη
- Tο βράδυ το έθιμο του Αγιάννη Κλήδονα στον Άγιο Κωνσταντίνο (Ματζαγρά)
- Η στιγμή που ο Σκαντζός αποκαλεί ψεύτες τους Γορτύνιους (vd)
- Νικολάκου: "Να πάμε στον Πρωθυπουργό κι αν δεν μας ανοίξει την πόρτα, να την σπάσουμε"!
- Πρόεδρος Παγγορτυνιακής: "Στα υπουργεία παραπέμπουν το θέμα στην Περιφέρεια - Τον Γορτύνιο τον ενοχλεί η κοροϊδία"






