Φθορές με το "καλημέρα" στην αίθουσα βαρών του ΔΑΚ Τρίπολης - "Σεβασμό και υπευθυνότητα" ζητά η Αντιδήμαρχος Σταθούλη
Σχετικά Άρθρα
- Κώστας Τζιούμης: «Ο ανδριάντας του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη επιστρέφει ατσαλωμένος και ανανεωμένος»
- Παράταση εγγραφών σε βρεφικούς-παιδικούς σταθμούς του Δήμου Τρίπολης
- ΕΚΟ ACROPOLIS RALLY Road Safety το Σάββατο στο Λεβίδι
- Ο Δήμος Τρίπολης πρωτοπορεί με το ευρωπαϊκό πρόγραμμα GREENLINK (εικόνες)
- Δωρεάν καλοκαιρινό Sports camp στο ΔΑΚ Τρίπολης - Η ανακοίνωση για τις αιτήσεις!
8 σχόλια
-
@1:15 Άντε φτύσ' τα πόδια σου ρε νούμερο
-
1:15 Άντε τράβα ρε βλάχο που ήξερες τα βάρη κι από το χωριό σου. Πήγαινε φάε τη μπανάνα μαζί με τον αρχηγο σου μπανανοφάγε πίθηκε. Σφίχτη του κ@λου
-
19:43 ρε άσχετε τυρομυτζήθρα το ότι έφυγε η ασφάλεια από τις πλάκες είναι φθορά;;;
Δε ξέρετε ούτε προπαγάνδα να κάνετε στο Τόνι-Πόνυ κτήριο και γράφετε μ@λ@κι@ς!!!!
Τόσα χρόνια κάνω βάρη και αυτό δε γίνεται με τίποτα από έναν.Ακομα και αν ο πύρος κόπηκε την ώρα της άσκησης είσαστε για καταγγελία και πρόστιμο.....
Άντε πολυξερίδη υπερασπιστή της αυλής του Τόνι..... -
Τόσα γυμναστήρια κλείνουν στην Αθήνα μπορείτε να βρείτε ότι θέλετε φθηνά.
-
Δεν μπορεί κανείς να ζητά σεβασμό και υπευθυνότητα από ούγκανα
-
19:16 Τη στραβή σφήνα που μπαίνει ανάμεσα στις πλάκες δεν την βλέπεις ρε βλήμα;
-
Η φθορά που ακριβώς είναι;;;;
Αν είναι αυτή η φωτό; -
βάλτε κάμερες






