Tigers για τον ημιτελικό της γυναικείας ομάδας του Αστέρα: "Γράφουμε ξανά ιστορία"!
Δύο μέρες μετά την απίστευτη..κι όμως αληθινή, ανατροπή της γυναικείας ομάδας μας, με Προξένου να ξεσηκώνει το γήπεδο και Πίτσιου να το παγώνει στο 94' - ένα γκολ που οριακά θύμισε λόμπα Οράσιο Καρντόσο το 2008 - έφτασε η στιγμή να ζήσουμε ξανά ημιτελικό κυπέλλου με τα κορίτσια αυτή τη φορά μέσα στο γήπεδο αντί για την κερκίδα!
Αύριο γράφουμε ξανά ιστορία.
Όλοι μαζικά στην Αγία Παρασκευή, κόντρα στην αξιόμαχη τοπική τους ομάδα, κόσμος και ομάδα να δείξουμε από την πρώτη στιγμή ποιος έχει το πάνω χέρι!
Το σύνθημα πρόκρισης είναι ένα...
Πάθος και φωνή μέχρι την λήξη του διαιτητή...!!!
VAMOS CHICAS VAMOS TIGRES VAMOS ASTIR
Σχετικά Άρθρα
- Δημητσάνα | Νέες ρυθμιστικές πινακίδες στο γεφύρι του Σερά
- Βλάσης: "Καταπληκτικά τα νέα και για το Δήμο Βόρειας Κυνουρίας!"
- Εξασφαλίστηκε χρηματοδότηση για την ανέγερση δημαρχείου Δήμου Βόρειας Κυνουρίας!
- ΕΠΙΣΗΜΟ | Το κολυμβητήριο της Τρίπολης ανοίγει την Πέμπτη (25.6.2026) - Οι ώρες κοινού και η "Αθλητική Ταυτότητα"
- Φόρος τιμής στον Ανδρέα Παπανδρέου στο Α' Νεκροταφείο - Δίπλα στον Ανδρουλάκη ο Βαγγέλης Γιαννακούρας (εικόνες)
1 σχόλιο
-
Κοιτάξτε ρε φύρες να μείνετε κατηγορία με την ανδρική κι αφήστε κατά μέρος τις γκόμενες






