Ο απολογισμός του Πολύβιου Μεγαλόπολης για την 5η θέση στην Α1 ΕΚΑΣΚΕΝΟΠ
Ενημέρωση για τους 3 τελευταίους αγώνες της ανδρικής μας ομάδας:
ΑΘΛΕΩΝ ΣΠΑΡΤΗΣ- ΠΟΛΥΒΙΟΣ 46-57
ΠΟΛΥΒΙΟΣ- Γ.Σ ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΩΝ(ΝΕΟΙ) 82-67
ΣΠΑΡΤΗ B.C-ΠΟΛΥΒΙΟΣ 64-61.
Με δύο νίκες και μία ήττα ολοκλήρωσε η ομάδα μας τις αγωνιστικές της υποχρεώσεις τερματίζοντας στην 5η θέση του βαθμολογικού πίνακα. Αρχικός μας στόχος ήταν η είσοδος στα πλει-οφ ανόδου όπως κάθε σεζόν τα τελευταία 6 χρόνια, άλλα τα μη επιθυμητά αποτελέσματα στο πρώτο γύρο έφεραν την ομάδα στη 10η θέση, με την έλευση του coach Αντώνη Κούτρη στο δέυτερο γύρο η ομάδα μας άλλαξε σημαντικά προς το καλύτερο παίζοντας ωραίο μπασκετ και πετυχαίνοντας αρκετές νίκες οι οποίες έφεραν την ομάδα στην 5η θέση της τελικής κατάταξης. Η διοίκηση του ΠΟΛΥΒΙΟΥ θέλει να ευχαριστήσει θερμά όλους τους αθλητές μας για προσπάθεια τους και την προσφορά τους στο σύλλογο μας. Τέλος ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους προπονητές μας Αντώνη Κούτρη, Δημήτρη Θεοδωρόπουλο, Δημήτρη Γεωργαντά και Γιώργο Τσίρμπα! Καλό καλοκαίρι σε όλους με υγεία!
Tags:
Πολύβιος Μεγαλόπολης,Σχετικά Άρθρα
- Συγκέντρωση συνταξιούχων της Πελοποννήσου στην Καλαμάτα
- Σκούρτη: "Θα κριθούν και οι φανεροί αλλά και οι κρυφοί νεκροθάφτες του ΣΥΡΙΖΑ"
- Αναμνήσεις από τη «Γιορτή του Βουνού» στους Χράνους Αρκαδίας
- Μια βραδιά γιορτής και αλληλεγγύης στο 10ο Μουσικό Προσκοπικό Φεστιβάλ Τρίπολης (εικόνες - βίντεο)
- Κρούσματα ευλογιάς | Ερώτηση Γιαννακούρα στη Βουλή για την οικονομική καταστροφή για τους παραγωγούς τριφυλλιού στην Αρκαδία






