Menu
RSS
Κυριακή, 07/06/2026
kalimera-arkadia logo
kalimera Arkadia Facebook pageKalimera Arkadia TwitterKalimera Arkadia YouTube channel
ΚΤΕΛ Αρκαδίας
kalimera728

Ο Τζιούμης φωταγωγεί την Τρίπολη για την παραμονή του Αστέρα!

Ο Τζιούμης φωταγωγεί την Τρίπολη για την παραμονή του Αστέρα!
Κώστας Τζιούμης: "Η Τρίπολη πανηγυρίζει σήμερα μια σπουδαία και απόλυτα δίκαιη επιτυχία"
 
Ο Αστέρας AKTOR απέδειξε για ακόμα μία φορά ότι ανήκει σταθερά στην ελίτ του Ελληνικού ποδοσφαίρου, εξασφαλίζοντας την παραμονή του στη Stoiximan Super League.
Προσωπικά, ευρισκόμενος όλα αυτά τα χρόνια δίπλα στην ομάδα, κάθε Κυριακή στο γήπεδο, ούτε μία στιγμή δεν αμφέβαλα, αυτή τη γεμάτη προκλήσεις και δυσκολίες χρονιά ,ότι η ομάδα μας θα βγάλει τελικά στο γήπεδο την ψυχή, το πείσμα και την ιστορία της.
Όπως και έγινε.
Η νίκη στον "τελικό" της πόλης μας ήταν το επιστέγασμα μιας τεράστιας προσπάθειας, στην οποία όλη η Τρίπολη έγινε μια γροθιά.
Πολλά συγχαρητήρια:
  • Στους ποδοσφαιριστές και το τεχνικό τιμ για την αυταπάρνηση που επέδειξαν στα κρίσιμα παιχνίδια.
  • Στους ιδιοκτήτες της ΠΑΕ, οι οποίοι συνεχίζουν να επενδύουν και να κρατούν τον σύλλογο σε υψηλό επαγγελματικό επίπεδο.
  • Στον υπέροχο φίλαθλο κόσμο μας, που δεν σταμάτησε λεπτό να στηρίζει την ομάδα.
Ο Αστέρας AKTOR αποτελεί τον μεγαλύτερο πρεσβευτή της Τρίπολης σε όλη την Ελλάδα.
Συνεχίζουμε μαζί, πιο δυνατοί, για τις επόμενες μεγάλες επιτυχίες που έρχονται.
Τα καλύτερα είναι μπροστά μας!
 
ΥΓ: Για να γιορτάσουμε την μεγάλη επιτυχία απόψε θα γίνει φωταγώγηση της πόλης μας.
 
Κώστας Τζιούμης
Δήμαρχος Τρίπολης

16 σχόλια

  • Εισάγετε το όνομά σας...
    Εισάγετε το όνομά σας... Δευτέρα, 18 Μαϊος 2026 17:18 Σύνδεσμος σχολίου

    Για κλάματα είσαστε όλοι εκεί στη Λαγοπάτη και ο μεγάλος για μοιρολόγια

  • Εισάγετε το όνομά σας...
    Εισάγετε το όνομά σας... Δευτέρα, 18 Μαϊος 2026 14:04 Σύνδεσμος σχολίου

    στην περίπτωση που ο Αστέρας έπεφτε κατηγορία, θα είχαμε συσκότιση; μπορεί κάποιος να μου απαντήσει;

  • Εισάγετε το όνομά σας...
    Εισάγετε το όνομά σας... Δευτέρα, 18 Μαϊος 2026 13:54 Σύνδεσμος σχολίου

    Να γελάει κύριε που θιχτηκες, αλλά να γελάει για τους σωστούς λόγους
    Στα δημοτικά συμβούλια όταν τον ρωτάνε για τα πεπραγμένα του είναι πάντα μουρτζουφλης και υπόλογος
    Δεν είναι μόνο ομάδα η Πόλη, έχει και άλλα θέματα πιο σοβαρά
    Ας λύσουν οι της ομάδας τα δικά τους και ο δήμαρχος της πόλης

  • Εισάγετε το όνομά σας...
    Εισάγετε το όνομά σας... Δευτέρα, 18 Μαϊος 2026 11:51 Σύνδεσμος σχολίου

    Τι δουλειά έχει ο Δήμος να δωσει 1 εκατομμύριο για το στέγαστρο του αστέρα
    Από το δήμο περιμενουνε αυτοί??
    Ρε τι ξεφτίλα είναι αυτά

  • Εισάγετε το όνομά σας...
    Εισάγετε το όνομά σας... Δευτέρα, 18 Μαϊος 2026 10:30 Σύνδεσμος σχολίου

    22:45 Κοίτα να το συνηθίσεις, γιατί θα γελάει αρκετά χρόνια ακόμα. Κι αν χέστηκες βρωμύλο γι' αυτόν και την ομάδα, που δεν είναι καν δική του, άλλοι ειναι οι ιδιοκτήτες της, τράβα να σκουπιστεις, γιατί η σκ@τίλα και η μπόχα σου δεν υποφέρονται

  • Εισάγετε το όνομά σας...
    Εισάγετε το όνομά σας... Δευτέρα, 18 Μαϊος 2026 10:27 Σύνδεσμος σχολίου

    @18:57 Όταν θα αρχίσουν να πέφτουν οι πρώτες φάπες, να έρθεις να μου πεις για την Καλαμάτα

  • Εισάγετε το όνομά σας...
    Εισάγετε το όνομά σας... Δευτέρα, 18 Μαϊος 2026 00:34 Σύνδεσμος σχολίου

    Δημαρχαρα ολα εσυ τα κανονιζεις.Ελεος.

  • Εισάγετε το όνομά σας...
    Εισάγετε το όνομά σας... Κυριακή, 17 Μαϊος 2026 22:45 Σύνδεσμος σχολίου

    Κοίτα τον πως γελάει!!!
    Ξέρεις κάτι άρχοντα της πόλης?
    Εμείς οι δημότες χεστηκαμε και για εσένα και για την ομάδα σου
    Κοίτα φτιάξε τους δρόμους και τελείωσε κανά έργο γιατί πολύ το ξεχυλωσες το πουλοβερ

  • Εισάγετε το όνομά σας...
    Εισάγετε το όνομά σας... Κυριακή, 17 Μαϊος 2026 22:37 Σύνδεσμος σχολίου

    18:57 Και τι με νοιάζει εμένα ρε νιόνιο πόσο κόσμο θα μαζεύει η Καλαμάτα; Στα π@π@ρια μου

  • Εισάγετε το όνομά σας...
    Εισάγετε το όνομά σας... Κυριακή, 17 Μαϊος 2026 22:33 Σύνδεσμος σχολίου

    20:26 Έχω το κατάλληλο φάρμακο για την περίπτωσή σου, γιατί βλέπω ότι ζορίζεσαι πολύ με τον Τζιούμη. Procto Synalar λέγεται. Μπορείς να το πάρεις ή σε κρέμα ή σε υπόθετα. Όπως βολεύεσαι καλύτερα αδερφέ. Θα ανακουφιστείς αμέσως από πόνο, φλεγμονή και φαγούρα του δακτυλίου σου. Θα με θυμηθείς

  • Εισάγετε το όνομά σας...
    Εισάγετε το όνομά σας... Κυριακή, 17 Μαϊος 2026 20:26 Σύνδεσμος σχολίου

    Αυτός λίγο ακόμα και θα μας πει ότι ασχολήθηκε προσωπικά με τους ιδιοκτήτες και παρέμεινε ο Αστέρας στην κατηγορία του!!! Ρε τι ξεφτίλα παρουσίαζει ο άνθρωπος!!!!
    Κώτσιο φάε και κανένα παγωτό ρε man με το κουτάλι!!!!!
    Ρε τι οξεφτιλικια

  • Εισάγετε το όνομά σας...
    Εισάγετε το όνομά σας... Κυριακή, 17 Μαϊος 2026 19:49 Σύνδεσμος σχολίου

    Δεν παίρνεις τα φαρμακά σπυ ρε νούμερο. Ποια ιδιοκτησία ναλλάξει ρε νούμερο; Θα αναλάβεις εσύ ρε μπατίρι

  • Εισάγετε το όνομά σας...
    Εισάγετε το όνομά σας... Κυριακή, 17 Μαϊος 2026 19:17 Σύνδεσμος σχολίου

    Ρε φτιάξε πρώτα την " Λίμνη " Τερτσέτη που οδηγεί στο γήπεδο
    και άσε τις φωταγωγήσεις ρε κουβαρντά !!

  • Μακης Λεβιδιώτης
    Μακης Λεβιδιώτης Κυριακή, 17 Μαϊος 2026 18:57 Σύνδεσμος σχολίου

    Η Καλαμάτα θα μαζεύει 5,000 φιλαθλους και εμεις το 10%.Ετσι δεν πας μακρυά ακόμα κι αν φωταγωγήσεις και τα 430 χωρια του Νομου Αρκαδίας..

  • Εισάγετε το όνομά σας...
    Εισάγετε το όνομά σας... Κυριακή, 17 Μαϊος 2026 18:26 Σύνδεσμος σχολίου

    17:49 Προτίθεσαι να την πάρεις εσύ την ομάδα ρε λιγδοτάμπαρο; Ουστ πεινάλα

  • Εισάγετε το όνομά σας...
    Εισάγετε το όνομά σας... Κυριακή, 17 Μαϊος 2026 17:49 Σύνδεσμος σχολίου

    ΓΛΙΤΣΑ ΔΗΜΑΡΧΕ ΠΑΨΕ ΝΑ ΓΛΥΦΕΙΣ ΤΑ ΔΗΘΕΝ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ! Η ΟΜΑΔΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΑΞΕΙ ΙΔΟΚΤΗΣΙΑ !!! ΔΕΝ ΣΟΥ ΓΥΡΕΥΟΥΝ ΟΙ ΜΠΑΤΗΡΙΔΕΣ ΤΟ 1000000 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΤΟ ΣΤΕΓΑΣΤΡΟ?

Προσθήκη σχολίου

Επιστροφή στην κορυφή

Διαβάστε επίσης...