Menu
RSS
Κυριακή, 07/06/2026
kalimera-arkadia logo
kalimera Arkadia Facebook pageKalimera Arkadia TwitterKalimera Arkadia YouTube channel
ΚΤΕΛ Αρκαδίας
kalimera728

Tigers: "Δεν πανηγυρίζουμε για την 3η απ' το τέλος θέση στο πρωτάθλημα - Η ομάδα να πρωταγωνιστήσει ξανά και να λειτουργήσει σοβαρά"

Tigers: "Δεν πανηγυρίζουμε για την 3η απ' το τέλος θέση στο πρωτάθλημα - Η ομάδα να πρωταγωνιστήσει ξανά και να λειτουργήσει σοβαρά"
20 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΑΘΕΡΑ, ΠΙΣΤΑ, ΑΣΤΕΡΙΑΝΑ.
Την σεζόν 2026/27 ο ΑΣΤΕΡΑΣ θα αγωνίζεται για 20η συνεχόμενη χρονιά στην κορυφαία ποδοσφαιρική κατηγορία. Ο φετινός εφιάλτης είχε αίσιο τέλος. Στο μίνι πρωτάθλημα των πλέι-οφ υπό την καθοδήγηση του δικού μας Γιώργου Αντωνοπούλου ο ΑΣΤΕΡΑΣ ήταν η κορυφαία ομάδα και δίκαια έμεινε στην κατηγορία.
Παρά τα εβδομαδιαία φαλτσοσφυρίγματα των διαιτητών, παρά τις ευχές και κατάρες αρδ και άσχετων σχολιαστών του πληκτρολογίου, παρά τις αποπροσανατολιστικές μπαρούφες περί αναδιάρθρωσης που δήθεν θα ευνοούσαν την ομάδα μας.
Η πραγματικότητα είναι ότι ο ΑΣΤΕΡΑΣ είναι πολύ μεγαλύτερος από όλα αυτά. Μέσα σε λίγα παραπάνω από 20 χρόνια, η ομαδα αυτή σκαρφάλωσε στις επαγγελματικές κατηγορίες, κοίταξε στα μάτια τους "μεγάλους", πρωταγωνίστησε στο πρωτάθλημα, διακρίθηκε στο Κύπελλο και σε ευρωπαϊκές διοργανώσεις και καθιερώθηκε στην πρώτη κατηγορία. Με όλο το σεβασμό σε ιστορικές ομάδες που δεν έχουν την ίδια τύχη, ο ΑΣΤΕΡΑΣ ΔΕΝ ΠΕΦΤΕΙ και αυτό πονάει πολλούς.
Εμείς όμως δεν θέλουμε τον ΑΣΤΕΡΑ κομπάρσο, ούτε μας αρμόζει να πανηγυρίζουμε την 3η απ' το τέλος θέση στο πρωτάθλημα. Ήμασταν οι πρώτοι που κρούσαμε το καμπανάκι του κινδύνου και επιρρίψαμε ευθύνες όταν η κατάσταση έμοιαζε στο χείλος του γκρεμού και είμαστε οι πρώτοι που τα κάναμε όλα στην άκρη για το καλό της ομάδας, που αναγνωρίσαμε τα λάθη μας, πιστέψαμε στην προσπάθεια προπονητή και παικτών και στηρίξαμε ως το τέλος. Και το ίδιο θα κάνουμε κάθε χρονο. Όμως η φετινή ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΗ χρόνια δεν μπορεί να επαναληφθεί. Η ομάδα πρέπει ξανά να πρωταγωνιστήσει και να λειτουργήσει σοβαρά και οργανωμένα, με προσεκτικότερες επιλογές, με στήριξη στις ακαδημίες και σεβασμό στις σημαίες του συλλόγου! Ο κόσμος της Τρίπολης σας απέδειξε ότι είναι παρών σε κάθε μάχη όταν χρειάζεται και στην χειρότερη χρονιά της ιστορίας του ανέβασε τα εισιτήρια κατά περίπου 25%. Κάντε ξανά αυτόν τον κόσμο να πιστέψει, να γεμίζει το γήπεδο όχι με το άγχος του υποβιβασμού αλλά με ενθουσιασμό και πίστη για διάκριση.
Υ.Γ Επιτέλους ας τελειώσει αυτό το αστείο που ονομάζεται σκέπαστρο στην θύρα 1 του γηπέδου και αδικεί συνολικά την ομάδα μας στα μάτια του φιλάθλου κοινού.
TIGERS CLUB

Tags:

Tigers,

4 σχόλια

  • ΑΝΩΝΥΜΟΣ
    ΑΝΩΝΥΜΟΣ Τρίτη, 19 Μαϊος 2026 14:14 Σύνδεσμος σχολίου

    Η Ζήλεια και η κακία από τους αντιπάλους ένθεν κακείθεν είναι μεγάλη ειδικά από τους Νοτιοελλαδίτες γείτονες της Αρκαδίας......

  • Εισάγετε το όνομά σας...
    Εισάγετε το όνομά σας... Τρίτη, 19 Μαϊος 2026 10:36 Σύνδεσμος σχολίου

    0.8.34 Πώςτη θέλετε ξεκομμένη την ομάδα;;;Εσείς πηγαίνετε στο γήπεδο;;; Ομάδα είναι Διοίκηση, Προσωπικό υποστήριξης, γηπεδικές υποδομές, προπονητές, παίκτες, μια γροθιά. Οι πρωτοβουλίες(και τα χρήματα)αναλογούν στους ιδιοκτήτες και στη Διοίκηση και όχι στους κάθε είδους κακεντρεχείς σχολιαστές.

  • Εισάγετε το όνομά σας...
    Εισάγετε το όνομά σας... Τρίτη, 19 Μαϊος 2026 08:34 Σύνδεσμος σχολίου

    Η ΠΟΛΗ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΗΝ ΘΕΛΕΙ .ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝ ΑΥΤΟΥΣ.

  • Εισάγετε το όνομά σας...
    Εισάγετε το όνομά σας... Δευτέρα, 18 Μαϊος 2026 20:57 Σύνδεσμος σχολίου

    ΑΛΛΑΓΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΑΙΚΗΣ ΒΑΣΗΣ. ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΗΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ

Προσθήκη σχολίου

Επιστροφή στην κορυφή

Διαβάστε επίσης...