Λουκάς Μαντινείας | Εσπερινός στην "Κόκκινη Εκκλησιά"
Μέ τήν χάρη τοῦ Θεοῦ καί δι’ εὐχῶν τοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Μαντινείας καί Κυνουρίας κ.κ. Ἀλεξάνδρου, θά τελεσθῇ γιά μιά ἀκόμη φορά, τήν Πέμπτη 17 Αὐγούστου 2023 καί ὣρα 7μ.μ. ὁ Ἑσπερινός στήν «Κόκκινη Ἐκκλησιά» στοῦ Λουκᾶ.
Πρόκειται γιά Ναό τῆς Κοιμήσεως τῆς Θεοτόκου, μνημεῖο σημαντικό τοῦ 10ου αἰῶνος, τό ὁποῖο τελεῖ ὑπό τήν προστασία τῆς Ἐφορείας Ἀρχαιοτήτων Ἀρκαδίας.
Σᾶς περιμένομε στήν « Κόκκινη Ἐκκλησιά» στοῦ Λουκᾶ, τήν Πέμπτη 17 Αὐγούστου 2023 καί ὣρα 7μ.μ.
Σχετικά Άρθρα
- Παγγορτυνιακή Ένωση | Προτείνει κινητοποιήσεις σε διόδια Νεστάνης και Υπουργείο Υποδομών!
- Στην Τρίπολη ο Πρόεδρος του ΟΠΕΚΑ - Συναντήθηκε με τα στελέχη της Περιφερειακής Διεύθυνσης
- Αποκάλυψη Τζιούμη για τον ανδριάντα | Ο Δήμος Τρίπολης προωθεί αίτημα προς το "Πολιτισμού" για να χαρακτηριστεί ως ανώτερο ταφικό μνημείο!
- Αναπτυξιακό πακέτο έργων 63,8 εκατομμυρίων € για την Μεγαλόπολη, την Τρίπολη και την Δημητσάνα ανακοίνωσε ο Περιφερειάρχης
- Ετήσια εκδήλωση του Τμήματος Παραδοσιακών Χορών της Μητρόπολης Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως






