Την Τετάρτη στην Παλαιόχουνη ο Κυριάκος Μητσοτάκης
Για το πρόγραμμα του Κυριάκου Μητσοτάκη την Τετάρτη 8 Νοεμβρίου ενημέρωσε το γραφείο Τύπου Πρωθυπουργού.
Όπως έγινε γνωστό, ο κ. Μητσοτάκης στις 15:00 θα παραστεί και θα μιλήσει στα εγκαίνια της νέας κεντρικής μονάδας διαχείρισης απορριμμάτων της Περιφέρειας Πελοποννήσου, στην Παλαιόχουνη Αρκαδίας.
Όπως έγινε γνωστό, ο κ. Μητσοτάκης στις 15:00 θα παραστεί και θα μιλήσει στα εγκαίνια της νέας κεντρικής μονάδας διαχείρισης απορριμμάτων της Περιφέρειας Πελοποννήσου, στην Παλαιόχουνη Αρκαδίας.
Σχετικά Άρθρα
- Πρόεδρος Παναρκαδικής Ομοσπονδίας Ελλάδος: "Μόνο ο Μητσοτάκης μπορεί να δώσει λύση για τη Γορτυνία"
- Σε κατάσταση πανικού η Γορτυνία για τις ζημιές στους δρόμους - Δεν απαντά ο Υπουργός Υποδομών, ετοιμάζεται επιστολή προς τον Μητσοτάκη!
- Επίθεση Τατούλη σε Μητσοτάκη για το νέο γραμματέα της ΝΔ: "Έχουμε προσωπική εμπειρία από αυτές τις «μεθόδους Κυρανάκη» και «ομάδων αλήθειας»!"
- Χάνει τη Νοσηλευτική η Τρίπολη;
- Η αινιγματική αναφορά Μητσοτάκη από τη Σπάρτη για το μέλλον της Σχολής Νοσηλευτικής






