Βλάβη και διακοπή νερού το Σάββατο στο Λεβίδι
Η ΔΕΥΑΤ, στην υπηρεσία και διάθεση των δημοτών κάθε στιγμή του εικοσιτετραώρου, γνωστοποιεί ότι το Σάββατο 21/9 θα υπάρξει διακοπή στην υδροδότηση της Τ.Κ. Λεβιδίου, από τις 9πμ έως τις 2μμ, λόγω επισκευής βλάβης στο δίκτυο ύδρευσης.
Βέβαιη για την κατανόηση και συνεργασία εκ μέρους των συμπολιτών ζητά συγγνώμη και ευχαριστεί.
Tags:
ΔΕΥΑΤ,Σχετικά Άρθρα
- Άρχισαν οι απαγορεύσεις | Πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς το Σάββατο (27.6.2026) στον δήμο Τρίπολης
- Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία η εκδήλωση «Επιλέγω τη Ζωή» στην Πλατεία Άρεως (εικόνες)
- Λεωνίδιο | Δράση ενημέρωσης για την Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών (εικόνες)
- Συνάντηση για τη λειτουργία του κολυμβητηρίου της Τρίπολης - Κλήθηκαν όλα τα κολυμβητικά σωματεία
- Είναι γεγονός - Άνοιξε το Κολυμβητήριο της Τρίπολης | «Ένα από τα καλύτερα της χώρας», δηλώνει ο Κώστας Τζιούμης (vd)!






