Εκλογές στο Σύλλογο Αλληλοβοηθείας "Αγία Τριας Σεχίου" - Το μήνυμα Κοντογιάννη
------------------------------------------
Ως απερχόμενος Πρόεδρος του ΔΣ, του Συλλόγου Αλληλοβοηθείας η Αγία Τριας Σεχίου, και διερμηνεύοντας τα συναισθήματα των μελών του ΔΣ, εκφράζουμε τις ευχαριστίες μας προς τα μέλη του ΔΣ, της Εξελεκτικής Επιτροπής, αλλά και του Εκκλησιαστικού Συμβουλίου. Θερμές ευχαριστίες επίσης προς όλα τα μέλη του συλλόγου μας, τους φίλους και τις φίλες, που μας στήριξαν στην προσπάθεια μας. Κάποιοι δυστυχώς, εγκατέλειψαν την προσπάθεια και μας άφησαν. Όσοι μείναμε,συνεχίσαμε το έργο μας με αγάπη, ομόνοια και μεράκι. Να ευχαριστήσουμε επίσης, τους χορηγούς μας, τους εργάτες, τους εθελοντές και όλους όσους μας βοήθησαν στον εξωραϊσμό και την φροντίδα της Αγίας Τριάδας. Σύντομα θα σας ενημερώσουμε για την ακριβή ημερομηνία διεξαγωγής των εκλογών, για ανάδειξη νέου ΔΣ. Ευχόμαστε σε όλους και όλες υγεία!!!
Σχετικά Άρθρα
- Αντιπρόεδρος Κυβέρνησης: "Νέοι άνθρωποι επιστρέφουν από την Αθήνα για να δουλέψουν στις δυο φαρμακοβιομηχανίες στην Τρίπολη"! (vd)
- Τρίπολη | Ανοιχτή πολιτική συζήτηση του κόμματος Τσίπρα (ΕΛΑΣ) - Θα μιλήσουν Κουφονικολάκου και Θεοδωράκης
- Άστρος | 2ο Πολιτιστικό Παιδικό Πικ Νικ στην Πλατεία Καρτσιώτη
- Για "υπουργικό τουρισμό" στην Αρκαδία κάνει λόγο το ΠΑΣΟΚ
- Σαββατοκύριακο με έκθεση ζωγραφικής στο Παράλιο Άστρος






