Μεγάλη κατολίσθηση στο Ορυχείο της ΔΕΗ στη Μεγαλόπολη-«Εγκληματικές οι ευθύνες» λένε εργαζόμενοι (vd)
- Κατηγορία Μεγαλόπολη
Μεγάλη κατολίσθηση έγινε σήμερα το πρωί στο Ορυχείο της ΔΕΗ στην Μεγαλόπολη, σύμφωνα με ρεπορτάζ από το http://kafeneio.megalopolis.gr. Συγκεκριμένα στο πεδίο Ψαθιού . Υπάρχουν μόνο υλικές ζημιές, 2 μεγάλοι εσκαφείς και μηχανολογικός εξοπλισμός.






