Το μήνυμα των γονιών του από τη Βοστώνη: "Ο Πέτρος αφήνει πίσω τα δύσκολα ... "
Μετά από δύο επεμβάσεις, ο 17χρονος Πέτρος από την Μεγαλόπολη, πήρε εξιτήριο από το Boston Children’s Hospital. Ο Πέτρος πάσχει από βαριάς μορφής καρδιακή ανεπάρκεια και αναγκάστηκε να μεταβεί με τους γονείς του στην Αμερική για να αντιμετωπιστεί αυτό το πρόβλημα υγείας.
ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΤΟΥ
Οι γονείς του, Πνααγιώτης και Ηλιάννα, γράφουν: "Θέλουμε από καρδιάς να σας ευχηθούμε χρόνια πολλά και Καλά! Το φως των Χριστουγέννων να σας γεμίσει χαρά, υγεία, αγάπη και ελπίδα!! Εμείς είμαστε πολύ καλύτερα και χάρη σε σας, χαίρομαστε αυτή την μεγάλη γιορτή και σύντομα θα επιστρέψουμε σπίτι μας. Θα πρέπει να γυρίσουμε εδώ το Μάιο για επανέλεγχο.
Ο Πέτρος χαμογελάει και αφήνει πίσω τα δύσκολα.... Το ίδιο εύχεται και σε σας!
Να είσαστε καλά και με το καλό και το νέο έτος, να φέρει ότι χρειάζεται και ονειρεύεται ο καθένας."
© www.kalimera-arkadia.gr






