Αρραβωνιάστηκε ο πρώην Αντιδήμαρχος, Σωτήρης Παπαδημητρίου!
Λίγο πριν "φύγει" το 2019, ο πρώην Αντιδήμαρχος Τρίπολης, Σωτήρης Παπαδημητρίου αρραβωνιάστηκε με την εκλεκτή της καρδιάς του.
Το χαρμόσυνο αυτό γεγονός ανακοίνωσε ο ίδιος μέσα από το προφίλ του, γράφοντας: "Πριν την αλλαγή του χρόνου αποφασίσαμε να κάνουμε το πρώτο βήμα για μια κοινή πορεία ζωής.
Ευχαριστούμε από καρδιάς όλους και όλες που με χαρά είστε δίπλα μας.
Καλή Χρονιά να έχουμε....!!!!"
Το "Καλημέρα Αρκαδία" εύχεται στο ζευγάρι να ζήσει και να ευτυχίσει!
1 σχόλιο
-
ΣΩΤΗΡΗ ΚΑΘΕ ΕΥΤΥΧΙΑ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ.






