Η κοπή Βασιλόπιτας στο ΚΔΑΠ της Μητρόπολης Μαντινείας (εικόνες)
Την καθιερωμένη, κατά τις ελληνορθόδοξες παραδόσεις, βασιλόπιτα έκοψαν ο παιδικός σταθμός, το νηπιαγωγείο και το Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών, της Ιεράς Μητροπόλεως Μαντινείας και Κυνουρίας.
Οι ειδικά διαμορφωμένοι, για την περίσταση ,χώροι υποδέχτηκαν τους μικρούς μαθητές , οι οποίοι με περισσή αγωνία αναζήτησαν το φλουρί.
Το δώρο που αντιστοιχούσε στο φλουρί της κάθε βασιλόπιτας, παρέδωσε εκ μέρους του Μητροπολίτου κ.κ. Αλεξάνδρου , ο Διευθύνων Σύμβουλος των δομών αυτών κ. Παναγιώτης Βαλασόπουλος, ο οποίος μετέφερε τις ευχές του Σεβασμιωτάτου για μια χρονιά γεμάτη υγεία και δημιουργικότητα.
Εκ της Διοικούσας Επιτροπής
https://www.kalimera-arkadia.gr/blog/item/107603-i-kopi-vasilopitas-sto-kdap-tis-mitropolis-mantineias-eikones.html#sigProIdda84560c6c






