Παραμονή Αγίου Γεωργίου στο Ελαιοχώρι (εικόνες)
Εσπερινός τελέστηκε το απόγευμα του Σαββάτου στο Ελαιοχώρι, ενώ ακολούθησε λιτανεία του πολιούχου του χωριού, Αγίου Γεωργίου.
Σχετικά Άρθρα
- Το βράδυ τα εγκαίνια στην πλατεία Μπασιάκου!
- Τι φταίει; Γράφει ο Ι.Γ. Ασημακόπουλος
- Η Διοίκηση Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Νομού Αρκαδίας για τον αγώνα EKO Ράλλυ Ακρόπολις 2026
- Δήμος Τρίπολης | Θερμές ευχαριστίες προς τον Εμπορικό Σύλλογο Τρίπολης «Ο Ερμής» για τη δωρεά γατοτροφής (εικόνες)
- Υπουργός Κλιματικής Κρίσης: 'Έρχονται δύσκολες ημέρες, πολύ υψηλός ο κίνδυνος για πολλαπλές δασικές πυρκαγιές"
1 σχόλιο
-
ΘΑ ΚΑΝΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΤΙΣ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ. 1. ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΠΑΠΑΔΕΣ ΒΑΛΑΝΕ ΑΣΠΡΑ; ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΕΧΟΥΜΕ Ή ΑΝΑΣΤΑΣΗ; 2. Ο ΙΟΥΣΤΙΝΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΣΤΟΝ ΑΪ-ΓΙΩΡΓΗ ΣΤΟ ΣΕΧΙ; ΠΑΡΕΚΚΛΗΣΙΟ ΤΗΣ ΕΝΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ... 3. Ο ΔΙΑΚΟΣ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΧΕ ΕΚΕΙ; ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΔΕΣΠΟΤΗ; 4. ΓΙΑΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΟΝΗ; 5. Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΓΙΑΤΙ "ΞΕΦΟΡΕΣΕ" ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ; 6. ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΠΑΠΑΔΕΣ ΕΜΕΙΝΑΝ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΑ ΠΕΤΡΑΧΗΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΟΡΑ;






