Οικονομόπουλος: "Ο Δήμος Τρίπολης από την πρώτη στιγμή συνέδραμε για την κατάσβεση της φωτιάς στην Αγία Σοφία"
Σε ανάρτησή του, ο Αντιδήμαρχος Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Τρίπολης κ. Γιώργος Οικονομόπουλος, αναφέρει ... "Φωτιά στην Αγία Σοφία του Δήμου Β. Κυνουρίας και από την πρώτη στιγμή η Πολιτική Προστασία του Δήμου Τρίπολης συνέδραμε με υδροφόρα και μηχάνημα έργου."
Σχετικά Άρθρα
- Γιορτή Πρόληψης και Ελπίδας σήμερα στην Τρίπολη
- Tο βράδυ το έθιμο του Αγιάννη Κλήδονα στον Άγιο Κωνσταντίνο (Ματζαγρά)
- Η στιγμή που ο Σκαντζός αποκαλεί ψεύτες τους Γορτύνιους (vd)
- Νικολάκου: "Να πάμε στον Πρωθυπουργό κι αν δεν μας ανοίξει την πόρτα, να την σπάσουμε"!
- Πρόεδρος Παγγορτυνιακής: "Στα υπουργεία παραπέμπουν το θέμα στην Περιφέρεια - Τον Γορτύνιο τον ενοχλεί η κοροϊδία"
2 σχόλια
-
Μπράβο ρε φίλε!!!!! Ευτυχώς γιατί ακόμα θα έκαιγε!!!! Άγιο είχαν στο χωριό που πήγατε!!!!
-
ΑΞΙΟΣ ΡΕ ΜΑΝΑΡΙ






