Τα συλλυπητήρια της διοίκησης του ΣΕΒΙΠΕΤ για το θάνατο του επιχειρηματία, Μανώλη Δημητρόπουλου
Συλλυπητήριο μήνυμα για το θάνατο του επιχειρηματία Μανώλη Δημητρόπουλου εξέδωσε η Διοίκηση του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Βιομηχανική Περιοχής Τρίπολης ( ΣΕΒΙΠΕΤ ). Στην ανακοίνωσή της η Διοίκηση του ΣΕΒΙΠΕΤ, που υπογράφει ο Πρόεδρος του Συνδέσμου κ. Νικόλαος Τότσης και η Γεν. Γραμματέας Χριστίνα Σύριου - Παρασκευοπούλου, αναφέρει:
Στέλνουμε τα θερμά και ειλικρινή μας συλλυπητήρια στην οικογένεια του εκλιπόντος ο οποίος ήταν μέλος του Συνδέσμου μας και από τους πρώτους επιχειρηματίες που εγκαταστάθηκαν στη ΒΙΠΕ Τρίπολης.
Ο Μανώλης Δημητρόπουλος ήταν ένας δυναμικός και δημιουργικός επιχειρηματίας και παράλληλα ένας άξιος οικογενειάρχης. Ήταν πάντα δίπλα στο Σύνδεσμό μας και στήριζε τις προσπάθειες για αναβάθμιση της ΒΙΠΕ Τρίπολης. Ήρεμα και χωρίς τυμπανοκρουσίες άφησε το δικό του αποτύπωμα στη Βιομηχανική μας Περιοχή υλοποιώντας μεγάλα και σημαντικά επιχειρηματικά σχέδια.μαζί με την οικογένειά του. Του ευχόμαστε καλό ταξίδι και καλό παράδεισο. Θα τον θυμόμαστε για πάντα για τον καλό του λόγο, την καλοπροαίρετη συμβουλή του αλλά και για το απαράμιλλο ήθος του".
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΕΒΙΠΕΤ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΟΤΣΗΣ
Η ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΥ - ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ
Σχετικά Άρθρα
- Παρέμβαση Τσίχλη για στήριξη σε αγρότες και κτηνοτρόφους: «Η δύναμη της Αρκαδίας κρύβεται στους ανθρώπους της» (vd)
- Καλοκαίρι στο Θεόκτιστο Γορτυνίας
- Διαλυμένοι δρόμοι στη Γορτυνία | Απόφαση για δωρεάν δρομολόγια από το ΚΤΕΛ Αρκαδίας - Η Περιφέρεια ενέκρινε 21.000 € για ένα μήνα
- Κάλεσμα για την προβολή της ταινίας «Το τελευταίο σημείωμα» στο Άστρος
- Η ομάδα του 9ου Δημοτικού Σχολείου Τρίπολης ταξιδεύει στο Ζάγκρεμπ για το WRO Open Championship 2026!






