Καθαρά Δευτέρα στην Καμενίτσα με ταμπούρλο και κλαρίνο!
Κούλουμα στο ύψωμα του Αγίου Ιωάννη!!
Άλλη μια χρονιά με τα νηστίσιμα που πρόσφερε ο Σύλλογος μας την φασολάδα,τον χαλβά τίς ελιές και τους αετούς πάντα ψηλά!!!
Συνοδεία με ταμπούρλο και κλαρίνο.
Και του χρόνου όλοι πάντα ψηλά!!!!
Σχετικά Άρθρα
- Ετήσια εκδήλωση του Τμήματος Παραδοσιακών Χορών της Μητρόπολης Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως
- Πόση κοροϊδία μπορεί να αντέξει ένας Γορτύνιος;
- Βλάσης: "Μαζί με τον Δήμαρχο Τρίπολης προχωράμε το έργο κατασκευής 4θέσιου ειδικού δημοτικού σχολείου και ειδικού νηπιαγωγείου"
- Κωνσταντινόπουλος: "Δύσκολη απόφαση να παραδώσω τη βουλευτική έδρα - Σοβαρός παίκτης ο Τσίπρας"
- Παράδοση απινιδωτή και εκπαιδευτικού εξοπλισμού σε φορείς διάσωσης της Τρίπολης από την Περιφέρεια Πελοποννήσου






