Διακοπή νερού λόγω βλάβης σε Παρθένι και Ελαιοχώρι
Η ΔΕΥΑΤ, στην υπηρεσία και διάθεση των δημοτών κάθε στιγμή του εικοσιτετραώρου, γνωστοποιεί ότι υπάρχει διακοπή νερού στις τ.κ. Παρθενίου και Ελαιοχωρίου, λόγω βλάβης στον αγωγό υδροδότησης.
Βέβαιη για την κατανόηση και συνεργασία εκ μέρους των συμπολιτών ζητά συγγνώμη και ευχαριστεί.
Tags:
ΔΕΥΑΤ,Σχετικά Άρθρα
- Στο επίκεντρο του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις η Περιφέρεια Πελοποννήσου – Πτωχός: «Η Πελοπόννησος γράφει ξανά τη δική της διαδρομή στο Ράλλυ Ακρόπολις»
- Ο Jeronimo Barrales Team Manager του ASTERAS AKTOR
- Το ημερολόγιο εκδηλώσεων στην Αρκαδία (ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ)
- Ο Βαγγέλης Γιαννακούρας για τις επισκέψεις Υπουργών στην Αρκαδία: "Πολύ λάδι και από τηγανίτα τίποτα"
- ΝΔ | Η Βάλια Μαυραϊδοπούλου για την Πολιτική Ακαδημία στην Τρίπολη (εικόνες)






