ΓΕΛ Τεγέας | Τιμήθηκε η Διεθνής Ημέρα Μνήμης για τα Θύματα του Ολοκαυτώματος
Η 27η Ιανουαρίου, είναι ημέρα μνήμης για τα 6 εκατομμύρια Εβραίους, θύματα του ολοκαυτωματος.
Μετά από μία παρουσίαση στην οποία αναλύθηκαν βασικές έννοιες ( αντισημιτισμός, ολοκαύτωμα, κέντρα εξόντωσης κλπ) και ακούστηκαν προσωπικες ιστορίες θυμάτων, προβλήθηκε η ταινία ” La vita e bella “του Ρομπέρτο Μπενίνι.
Οι μαθητές μας προβληματίστηκαν και συζήτησαν για τις θηριωδίες των ανθρώπων διαπιστώνοντας παράλληλα ότι είναι πλέον ορατός ο κίνδυνος αναβίωσης του αντισημιτισμού.
Η μνήμη ας γίνει οδηγός μας για ένα αύριο χωρίς μισαλλοδοξία και φανατισμό.



Σχετικά Άρθρα
- Tο βράδυ το έθιμο του Αγιάννη Κλήδονα στον Άγιο Κωνσταντίνο (Ματζαγρά)
- Η στιγμή που ο Σκαντζός αποκαλεί ψεύτες τους Γορτύνιους (vd)
- Νικολάκου: "Να πάμε στον Πρωθυπουργό κι αν δεν μας ανοίξει την πόρτα, να την σπάσουμε"!
- Πρόεδρος Παγγορτυνιακής: "Στα υπουργεία παραπέμπουν το θέμα στην Περιφέρεια - Τον Γορτύνιο τον ενοχλεί η κοροϊδία"
- Όταν η αγάπη για την Αρκαδία συναντά την αποτελεσματικότητα | Η περίπτωση Τίμου Κατσίπου






