Σημαντικές αναβαθμίσεις στον Βρεφικό Σταθμό "Σχίζα" με την υποστήριξη του Δημοσθένη Σωτηρόπουλου - Οι ευχαριστίες του Ηλία Κούρου (εικόνες)
Σημαντικές αναβαθμίσεις πραγματοποιήθηκαν πρόσφατα στον Βρεφικό Σταθμό Αν. Σχίζα, χάρη στην πολύτιμη υποστήριξη του πρώην δημάρχου, κ. Δημοσθένη Σωτηρόπουλου.
Ο δημοτικός σύμβουλος και πρώην Πρόεδρος του ΝΠΔΔ Ηλίας Κούρος, αναφέρει ... Θα ήθελα να εκφράσω τις πιο θερμές μου ευχαριστίες προς τον κ. Δημοσθένη Σωτηρόπουλο, πρόεδρο του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αν. Σχίζα, για την εξαιρετική του προσφορά στον Βρεφικό Σταθμό Αν. Σχίζα.
Ένα μεγάλο μπράβο αξίζει στο προσωπικό του σταθμού, που με ενθουσιασμό και αφοσίωση προσφέρει τις υπηρεσίες του στα παιδιά μας.
Συγχαρητήρια σε όλους! Με τέτοιες πράξεις ενισχύεται η ελπίδα και θεμελιώνεται το μέλλον!
Σχετικά Άρθρα
- Δημητσάνα | Νέες ρυθμιστικές πινακίδες στο γεφύρι του Σερά
- Βλάσης: "Καταπληκτικά τα νέα και για το Δήμο Βόρειας Κυνουρίας!"
- Εξασφαλίστηκε χρηματοδότηση για την ανέγερση δημαρχείου Δήμου Βόρειας Κυνουρίας!
- ΕΠΙΣΗΜΟ | Το κολυμβητήριο της Τρίπολης ανοίγει την Πέμπτη (25.6.2026) - Οι ώρες κοινού και η "Αθλητική Ταυτότητα"
- Φόρος τιμής στον Ανδρέα Παπανδρέου στο Α' Νεκροταφείο - Δίπλα στον Ανδρουλάκη ο Βαγγέλης Γιαννακούρας (εικόνες)
1 σχόλιο
-
Μπράβο ρε Δήμο άρχοντα!






