Στις Κολλίνες Αρκαδίας τιμήθηκε η επέτειος ανέγερσης ναού | Συναυλία-αφιέρωμα στον Μίκη Θεοδωράκη (vd)
Με μια ξεχωριστή βραδιά ντόπιοι και επισκέπτες στις Κολλίνες Αρκαδίας, τίμησαν τα 200 χρόνια από την ανέγερση της ιστορικής εκκλησίας ‘Το Γενέσιο της Θεοτόκου’.
Ο λαμπρός εορτασμός συνεχίστηκε και με ένα μουσικό αφιέρωμα στην σπουδαία κληρονομιά του Μίκη Θεοδωράκη, με τον Πέτρο Γαϊτάνο.
Σχετικά Άρθρα
- Τατούλης για Πτωχό: "Δηλώνουμε ξεκάθαρα ότι δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν να ταυτίσει την Πελοπόννησο με την «Ομάδα Αλήθειας»"
- Άνοιξαν οι εγγραφές για τον Κολοκοτρώνειο Δρόμο!
- Παιδικό Εργαστήρι Ζωγραφικής στην Τρίπολη!
- Πάνω από 100 αθλητές στο 12ο Τουρνουά Πολεμικών Τεχνών στη Δημητσάνα - Βραβεύσεις από τους Αετούς Γορτυνίας! (εικόνες)
- Κυνήγι του κρυμμένου θησαυρού την Τρίτη στην πλατεία Άρεως!






