Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών Αρκαδίας | Κάλεσμα για τη νέα συγκέντρωση στην πλατεία Πετρινού
Την Τρίτη 16 Δεκεμβρίου απεργούμε, ενάντια στον ματωμένο και πολεμικό προϋπολογισμό και για την αλληλεγγύη στα μπλόκα της αγωνιζόμενης αγροτιάς...
Το απογευμα στις 6μμ στην πλατεία Πετρινου στην Τρίπολη μαζι με εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα θα διαδηλώσουμε την αντίθεσή μας ενάντια στην πολιτική που "ματώνει" το λαό για τα κέρδη των λίγων.
Η ανάδειξη της Δ.Α.Σ. ως πρώτης δύναμης στην ΑΔΕΔΥ – για πρώτη φορά στην ιστορία – αποτελεί μια σημαντική νίκη των ίδιων των εργαζομένων στο Δημόσιο. Είναι ένα αποφασιστικό βήμα για συνδικάτα αγωνιστικά, στο πλευρό των εργαζομένων, χειραφετημένα από τον κυβερνητικό συνδικαλισμό και τη διοίκηση, μακριά από τη λογική της μετατροπής του κινήματος σε σκαλοπάτι για την εναλλαγή αντιλαϊκών κυβερνήσεων.
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΡΚΑΔΙΑΣ
Σχετικά Άρθρα
- Στην Τρίπολη ο Πρόεδρος του ΟΠΕΚΑ - Συναντήθηκε με τα στελέχη της Περιφερειακής Διεύθυνσης
- Φίλοι της ΑΕΚ φωτογραφήθηκαν με το τρόπαιο του Πρωταθλήματος στην πλατεία Πετρινού (εικόνες - βίντεο)
- Συναυλία με τον Δώρο Δημοσθένους στην Πλατεία Πετρινού
- Το Τρόπαιο της Πρωταθλήτριας ΑΕΚ έρχεται στην Τρίπολη!
- Σεισμός νότια της Πύλου ταρακούνησε και την Αρκαδία!






