Χριστούγεννα στο Βαλτεσινίκο
Το Βαλτεσινίκο για ακόμη μία χρονιά φόρεσε τα γιορτινά του, δημιουργώντας ζεστή και εορταστική ατμόσφαιρα για μικρούς και μεγάλους. Με τη συμμετοχή και τη στήριξη των παιδιών μας, τοπικών φορέων, μελών του συλλόγου και των κατοίκων του χωριού, το αποτέλεσμα δείχνει την αγάπη όλων για τον τόπο μας.
Ως πρόεδρος του συλλόγου «Χορεσίβιος», θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαιτέρως τον δήμαρχό μας κ. Κούλη Ευστάθιο, καθώς και όλους όσους συνέβαλαν στην προσπάθεια αυτή, ώστε να ομορφύνουμε τα σημεία του χωριού μας και αυτές τις γιορτές.
Ευχόμαστε σε όλους/-ες καλά Χριστούγεννα με υγεία και χαρά!
Με εκτίμηση,
η πρόεδρος του συλλόγου «Χορεσίβιος» Βαλτεσινίκου,
Κωνσταντίνα Κατέχου
Tags:
Βαλτεσινίκο,Σχετικά Άρθρα
- Αντιπρόεδρος Κυβέρνησης: "Νέοι άνθρωποι επιστρέφουν από την Αθήνα για να δουλέψουν στις δυο φαρμακοβιομηχανίες στην Τρίπολη"! (vd)
- Τρίπολη | Ανοιχτή πολιτική συζήτηση του κόμματος Τσίπρα (ΕΛΑΣ) - Θα μιλήσουν Κουφονικολάκου και Θεοδωράκης
- Άστρος | 2ο Πολιτιστικό Παιδικό Πικ Νικ στην Πλατεία Καρτσιώτη
- Για "υπουργικό τουρισμό" στην Αρκαδία κάνει λόγο το ΠΑΣΟΚ
- Σαββατοκύριακο με έκθεση ζωγραφικής στο Παράλιο Άστρος






