Αποχωρεί από το ΠΑΣΟΚ ο Γιάννης Γκουσιάκης!
Σχετικά Άρθρα
- Πρόκριση στον τελικό για την ομάδα των παμπαίδων U14 του ΣΕΦΑ Αρκαδικού
- Οι Water Striders στο 11th TRIPolis Rock Festival!
- Έναν σύγχρονο ηλεκτρονικό υπολογιστή δώρισε η ΕΣΕΕ στον Εμπορικό Σύλλογο Μεγαλόπολης
- Ασημένια η Νίκη Καλασούντα στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ16 (Νότιος όμιλος Χαλκίδα)!
- Σημαντικές διακρίσεις για τον Ποδηλατικό Όμιλο Τρίπολης στο GP Brno της Τσεχίας! (εικόνες)
33 σχόλια
-
Παραμονές του γάμου ρωτάει η Σιμέλα την μάνα της τι χρώμα βρακί να φορέσει την μέρα του γάμου της .Απάντηση ότι χρώμα και να φορέσεις ο γαμπρός θα σε" κουτουπόσει" έτσι είναι και οι εκλογές ότι και να ψηφισουνε την έχουμε βαμενή
-
Εδώ είναι το δίλημμα τώρα Γιάννη……
Γκόρτσο να ψηφίσω?
η Μαυρογιαλούρο? -
16:25 εισαι πολύ καλά ενημερωμένος, να μπαίνεις πιο συχνά να μας τα λες
-
ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΤΑΝ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ Ο ΚΟΥΛΗΣ ΖΗΤΗΣΕΙ ΑΠΟ ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΙ ΘΑ ΣΧΟΛΙΑΖΕΤΕ ΡΕ ΣΕΙΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ. ΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΕΙ ΚΑΙ 2-3 ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΤΟΤΕ ΠΙΟ ΚΑΛΣΟΝ ΘΑ ΣΚΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΜΥΓΑ ΘΑ ΣΑΣ ΧΕΣΕΙ
-
Το καλύτερο νέο...έπρεπε να το έχεις κάνει νωρίτερα να μας αδειάσεις τη γωνιά γιατί με κάτι τέτοιους γραφικούς τύπους το ΠΑΣΟΚ δεν προχωράει μπροστά. Ο κουμπάρος σου μαθαίνω πρώτος πρώτος στον Αλέξη...ούτε την ψήφο σας δεν θα βρείτε...όλα για το μπαγιόκο.....
-
Γιάννη το μυρμήγκι που μισούσε τον σκαραβαίο ψήφισε υπέρ του εντομοκτόνου.
Πέθαναν όλοι ακόμα και ο γρύλος που ψήφισε ΛΕΥΚΟ…..
Τον νους σου……λοιπόν -
Χέστηκε η μούργα ρε φίλε!!!!!
-
Και είχα μια φαγούρα από το πρωί….
-
Δεν μας παρατάς και εσύ επαναστάτη της φακής.Εβγαλε και η μύγα κωλο και έχετε τον κόσμο όλο. ΛΟΥΦΑΖΕΤΕ ένας ένας και βγαίνετε για επαναστατική γυμναστικη
-
Θα τον κάνετε νοματέο τον καλαμοκαβαλημένο. Συνεχίστε... αυτό θέλει.
-
Όλα καλά πάνε στο ΠΑΣΟΚ. Ο Γκουσιακης φταίει που είναι στάσιμο το κόμμα. Βρέθηκε το πρόβλημα
-
9:22 ως την ώρα έχεις διαψευστεί. Θα δείξει η ιστορία όμως
-
ΠΑΣΟΚ καί ΝΔ είναι ολοιδιοι, καμμία ουσιαστική διαφορά, δήθεν κόντρες καί πολύ θέατρο, μαλώνουν μόνο για τήν κουτάλα, μαλώνουν για το ποιός θα αυξήσει ακόμα τά ακίνητα του. ΜΑΥΡΙΣΤΕ ΤΟΥΣ καί στείλτε τους στον αγύριστο, να απαλλαγεί η χώρα από αυτά τα σιχαμστα καί τά τρωκτικά.
-
Το κόμμα δεν είναι ο Ανδρουλάκης. Απλώς οι του πολυμήχανου αποχωρείτε σιγά -σιγά άλλοι προς τα δεξιά (κάποιοι ήσασταν εκεί και πριν) και άλλοι προς τον Τσίπρα. Για εσάς δηλαδή ΠΑΣΟΚ σημαίνει αρχηγός δικός σας.
-
23:19 Άλλο τα "σχολεία" που πάνε οι μαθητές κι άλλο τα "σχόλια" ρε ντούγανε. Τι στο διάολο, γράμματα δεν σου μάθανε; Τι έκανες στο σχολείο που πήγαινες; Διακοπές;
-
Σιγά μην σκίσεις κανέναν καλσόν ρε μεγαλοπαράγοντα.
-
Μπράβο Γιαννη! Ας τους να μαλώνουν μόνοι τους στο ΠΑΣΟΚ. Έτσι κι αλλιώς ο Ανδρουλάκης σε έδιωξε μαζί με άλλους πολλούς. Σε λίγο θα τρώγονται και μεταξύ τους όσο πλησιάζουν εκλογές και δεν θα βγαίνουν τα κουκιά
-
Σταματήστε τα πίκρα σχολεια κακό κάνετε στην δημοκρατία και όχι στον κάθε Ανδρουλάκη
-
Στον Τσίπρα πάει μαζί με τον Οδυσσέα...Δε μας ελεγαν κάποιοι στα σχόλια ότι αυτοί οι δύο έχουν δώσει αγώνα για το ΠΑΣΟΚ,και αποκλείεται να πάνε αλλού;;;
Όπου υπάρχει καρέκλα και χρήμα για τον κουμπάρο του,πάει...στο καλό και συγχαρητήρια σε αυτούς που θα τους ψηφίζουν!!! -
Σας περιμένει ζευγάρι ο Αλέξης!!!
Όλα για την καρέκλα του κουμπαρου -
Ούτε την ψήφο του δεν θα βρει ο Ανδρουλάκης
-
Στα παπαρια μας
-
Γιάννη δυστυχώς το καβαλησες το καλάμι.Προσεχε γιατί σπάει εύκολα.
-
18:56 Πήγαινε να τη σκουπίσεις τότε
-
Χέστηκε η φοράδα στο αλώνι που λένε και στο χωριό μου στη Γορτυνία.
-
Μια μικρή ομάδα θα μείνει στο ΠΑΣΟΚ. Ούτε έδρα δεν θα βγάλει στην Αρκαδία με Παπαγεωργίου και Γιαννακούρα και δεν ξέρω τι άλλο θα σκεφτεί
-
Μεγαλη. Απολια. Θα μαςλειψεις
-
Τους έδιωξε όλους ο γιδοβοσκος στο ΠΑΣΟΚ. Και πολύ έμεινες και χάρη τους έκανες όπως κατάντησαν το κόμμα
-
Χ@στηκε η φοράδα στο Αλώνι
-
Γιάννη να το θυμάσαι.Το πιο γρήγορο άλογο ? είναι το καλάμι.
-
Φίλε Γιάννη είναι πολλοί αυτοί που έχουν φύγει από το ΠΑΣΟΚ του Ανδρουλάκη απλά δεν το γράφουν όπως εσύ. Στο τέλος θα μείνει η παρέα του , έτσι κι αλλιώς αυτό ήθελε από την αρχή ο Ανδρουλάκης
-
Ενώ το ΠΑΣΟΚ που στήριζες και έφερε και ψήφισε όλα τα μνημόνια είναι μωρή παρθένα ;
Η γενιά σου διέλυσε το σύμπαν. Πήγαινε όπου θες. Μόνος σου θα είσαι. Άντε και πέντε δέκα ακόμη. -
Μεγάλο ειδικό βάρος.Στο καλό και να πας βόλτα με τον κολλητό σου όπου σε πάει






