Πραχαλιάς: Προσφυγή στο ΣτΕ κατά απόφασης του Υπουργείου Πολιτισμού για μη χαρακτηρισμό του Ανδριάντα του Κολοκοτρώνη ως νεότερου μνημείου
Σχετικά Άρθρα
- Πρόκριση στον τελικό για την ομάδα των παμπαίδων U14 του ΣΕΦΑ Αρκαδικού
- Οι Water Striders στο 11th TRIPolis Rock Festival!
- Έναν σύγχρονο ηλεκτρονικό υπολογιστή δώρισε η ΕΣΕΕ στον Εμπορικό Σύλλογο Μεγαλόπολης
- Ασημένια η Νίκη Καλασούντα στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ16 (Νότιος όμιλος Χαλκίδα)!
- Σημαντικές διακρίσεις για τον Ποδηλατικό Όμιλο Τρίπολης στο GP Brno της Τσεχίας! (εικόνες)
6 σχόλια
-
Ο Πραχαλιάς έθεσε ένα ερώτημα δημόσια και αυτό θα εξετάσει το Συμβούλιο της Επικρατείας, αν ο ανδριάντας με τα οστά του Κολοκοτρώνη είναι νεότερο μνημείο του Ελληνισμού ή όχ.; Και ο πρώτος που πρέπει να απαντήσει δημόια είναι ο Τζιούμης ως Δήμαρχος. Αν πει ναι, τότε παραδέχεται ότι έκανε λάθος χειρισμούς. Αν πει όχι θα εκτεθεί ανεπανόρθωτα. Έχει μεγάλο θέμα ο Τζιούμης παιδιά!
-
Όλα, μα όλα για τις εντυπώσεις. Ο Τζιούμης είχε την πρωτοβουλία να συντηρήσει(και τελικά να διασώσει) το άγαλμα και να το τοποθετήσει εκεί στη θέση του. τα άλλα είναι γι άλλους και αλλού
-
16:34 όταν υπήρχαν διαβεβαιώσεις πως όλα θα πάνε βάση των κείμενων διατάξεων τη έπρεπε να κάνει;;;;Να βγει και να φωνάζει απλά για να φωνάξει;;;
Ρε μη σχολιάζετε στον αέρα μόνο για τις εντυπώσεις.... αξιολογήστε λίγο πριν και πράξετε.... δε σάς χρωστάμε κάτι εμείς οι υπόλοιποι!!! -
16:34 όταν υπήρχαν διαβεβαιώσεις πως όλα θα πάνε βάση των κείμενων διατάξεων τη έπρεπε να κάνει;;;;Να βγει και να φωνάζει απλά για να φωνάξει;;;
Ρε μη σχολιάζετε στον αέρα μόνο για τις εντυπώσεις.... αξιολογήστε λίγο πριν και πράξετε.... δε σάς χρωστάμε κάτι εμείς οι υπόλοιποι!!! -
Πού ήσουν βρε Γιώργο πριν προκύψει το πρόβλημα;
Μετά Χριστόν προφήτες όλοι -
Μακάρι να υπάρξει δικαίωση για Τον Γέρο του Μοριά






