Γιαννακούρας από τα εγκαίνια του πολιτικού του γραφείου στην Τρίπολη: «Η δύναμή μου είστε εσείς, οι συμπατριώτες μου» (vd)
Κείμενο | www.kalimera-arkadia.gr
Φωτογαφίες - βίντεο | Δημοτική Ραδιοφωνία Τρίπολης
Σχετικά Άρθρα
- Πρόκριση στον τελικό για την ομάδα των παμπαίδων U14 του ΣΕΦΑ Αρκαδικού
- Οι Water Striders στο 11th TRIPolis Rock Festival!
- Έναν σύγχρονο ηλεκτρονικό υπολογιστή δώρισε η ΕΣΕΕ στον Εμπορικό Σύλλογο Μεγαλόπολης
- Ασημένια η Νίκη Καλασούντα στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ16 (Νότιος όμιλος Χαλκίδα)!
- Σημαντικές διακρίσεις για τον Ποδηλατικό Όμιλο Τρίπολης στο GP Brno της Τσεχίας! (εικόνες)
24 σχόλια
-
18:58 Αλλιώς θα είχε...... κοσμοπλημμύρα Ε;; Χαχαχα.
-
18:58 εγκαίνια αλλά είχε πάρει και όλο τον κόσμο τηλέφωνο ε;
-
23.38 Δεν ήταν προεκλογική συγκέντρωση ρε νιόνιο, για να έχει κοσμοπλημμύρα, εγκαίνια πολιτικού γραφείου ήταν
-
14:31 Ναι ρε στόκε δεν έχει άλλη δουλειά ο Γιαννακούρας από το να ακάθεται και να απαντάει σε σχόλια που γράφουν κάτι τελειωμένοι σαν και σένα στα σάιτ
-
Είχε γουρνοπούλα ή τζάμπα πήγαν;
-
Βαγγέλη κράτα ότι οι μισοί που ήταν εκεί … δεν σε ψηφίζουν
-
Η Νικολακου έδωσε το στίγμα της….. με την αποχή της!
-
Οδυσσέα θα λέτε και θα κλαίτε στο τέλος
-
9:33 μήπως είσαι ο Βαγγέλης και σε πειράζει τόσο πολύ τι γράφουν εδώ; Αλλιώς δεν εξηγείται η ξυνιλα σου
-
Αν δεν καταφέρεις να βγεις βουλευτής θα είσαι ο ποιο αποτυχημένος πολιτικός στη ιστορία.
-
9.18 καλό θα είναι να πας και εσύ στο σχολείο μήπως μάθεις πώς είναι η προστακτική του επιστρέφω. Βέβαια, εσείς είστε λαϊκά παιδιά, δε θα σας χρησιμεύσουν αυτά στα πανηγύρια και στα κοκόρια...
-
22:18 Εσύ επέστρεψε και πάλι στο σχολείο για εντατικά μαθήματα και άσε κατά μέρος τα σχόλια. Τελευταίε
-
Τώρα σοβαρά πιστεύετε ότι θα πάρει το ΠΑΣΟΚ έδρα στην Αρκαδία; Από πού να το πιάσεις; Από τον πρόεδρο που δεν έχει πει τίποτα πέρα από τις υποκλοπές; Απο τα στελέχη που έχει μαζέψει και γελάει ο κόσμος; Από πού να το πιάσεις
-
ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 9 ΠΑΣΟΚΟΥΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΤΟΥ ΤΖΟΥΜΗ.
ΠΑΝΕ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟΝ ΤΣΙΜΕΝΤΑ. -
Γιατί δεν έφερες και τον Ανδρουλάκη να πάτε τρένο στην Αρκαδία;
-
ΚΑΤΕΒΗΚΕΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΠΗΡΕΣ ΤΟ ΠΟΥΛΟ
-
Τρείς και ο κούκος.
-
Τα ίδια γραφικά λες όλα τα χρόνια στον κόσμο. Πολιτικός άλλης εποχής, ξεπερασμένος
-
Ευτυχώς που δεν σε ξέρει η Βάσια Αναστασίου ακόμη
-
Εντάξει άμα είσαι ιδεολόγος Αρκάς θα ψηφίσουμε ! Είναι πολύ σοβαρό επιχείρημα .
-
Μιλάμε για φυσιογνωμίες τρομερές!!! Με αυτούς σίγουρα θα πάρει πάλι έδρα το ΠΑΣΟΚ...Ο πιο νέος θα ήταν στο Β Παγκόσμιο πόλεμο
-
Όπως βλέπω μετά τη παρετηση του Οδυσσέα είναι πιθανόν το ΠΑΣΟΚ να μη βγάλει έδρα στη Αρκαδία.
-
Πω, πω, νεολαία!! Ο πιο νέος θυμάται τον ΓΕΡΟ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ. Ήτανε μαζί φαντάροι στην άλωση.
-
Δεν καλεσες τον ευεργέτη σου; Αχαριστία






