Στην Κεντρική Επιτροπή της ΝΔ εκλέχτηκαν οι Αρκάδες Μπάλος, Ζαφειρόπουλος και Κουρέτας
Εκφράζουμε τις θερμότερες ευχές μας για την εκλογή του υπεύθυνου στρατηγικού σχεδιασμού της ΔΕΕΠ ΝΔ Αρκαδιας Μαρίνου Μπάλου στην Κεντρική Επιτροπή της Νέας Δημοκρατίας. Η στήριξη των συνέδρων της Αρκαδίας είναι μια ξεκάθαρη αναγνώριση του έργου του, της αφοσίωσης και της προσφοράς του στην παράταξη.
Επισης συγχαρητήρια για την εκλογη τους στους Αρκάδες Χρυσόστομο Ζαφειρόπουλο και Χρήστο Κουρέτα!
Ευχόμαστε καλή θητεία και κάθε επιτυχία .
Για τη Δεεπ Αρκαδιας
Η Προεδρος Βάλια Μαυραϊδοπούλου
Σχετικά Άρθρα
- Συγκέντρωση συνταξιούχων της Πελοποννήσου στην Καλαμάτα
- Σκούρτη: "Θα κριθούν και οι φανεροί αλλά και οι κρυφοί νεκροθάφτες του ΣΥΡΙΖΑ"
- Αναμνήσεις από τη «Γιορτή του Βουνού» στους Χράνους Αρκαδίας
- Μια βραδιά γιορτής και αλληλεγγύης στο 10ο Μουσικό Προσκοπικό Φεστιβάλ Τρίπολης (εικόνες - βίντεο)
- Κρούσματα ευλογιάς | Ερώτηση Γιαννακούρα στη Βουλή για την οικονομική καταστροφή για τους παραγωγούς τριφυλλιού στην Αρκαδία
5 σχόλια
-
Ετούτος εδώ στη φωτογραφία, ο τσολιάς στα ανάκτορα, πλέει σε πελάγη ευτυχίας!! Μιλάμε για την απόλυτη καταξίωση στη ζωή. Κάθεται αυστηρά προσοχή καί πιθανόν να είναι ακόμα στην αίθουσα τού συνεδρίου. Αν κατάλαβε αυτός τι είπε ο Δένδιας, εγώ είμαι διοικητής τής ΝΑΣΑ.
-
Είπε η ανιψιά για το θείο
-
Αν το τριψήφιο τηλέφωνο κτυπήσει στις 3 το πρωί, θα τό σηκώσουν αυτοί;; Για να ξέρουμε δηλαδή.......
-
Μεγαλεία μιλάμε!! Θα τούς απονείμουν καί παράσημα;;
-
ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΑ ΖΑΓΑΡΙΑ






