Ανδρουλάκης: "Δεσμεύομαι ότι το ΠΑΣΟΚ ως ισχυρή δύναμη θα ασκήσει αξιόπιστη αντιπολίτευση"
Την ικανοποίησή του για το εκλογικό αποτέλεσμα εξέφρασε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, Νίκος Ανδρουλάκης στις δηλώσεις που έκανε πριν από λίγο στα κεντρικά γραφεία του κόμματος. «Κάναμε ακόμα ένα βήμα στην ανοδική μας πορεία, την πορεία που κάνει το Κίνημά μας το τελευταίο διάστημα» είπε ξεκινώντας τις δηλώσεις του, συμπληρώνοντας πως «σε πολλούς νομούς το ΠΑΣΟΚ έχει αναδειχτεί δεύτερη δύναμη. Ξαναπιάνουμε το νήμα της ιστορίας».
Ο κ. Ανδρουλάκης δεσμέυτηκε ότι το ΠΑΣΟΚ ως ισχυρή δύναμη θα ασκήσει αξιόπιστη αντιπολίτευση στη ΝΔ, ενώ δεν έκρυψε τον ιδιαίτερο προβληματισμό του για την - όπως είπε - «άνοδος της ακροδεξίας και των ναζιστικών κομμάτων».
Σε άλλο σημείο των δηλώσεων του ανέφερε ότι το «Το αποτέλεσμα υπογραμμίζει το χρέος μας να οικοδομήσουνε την σύγχρονη κεντροαριστερά απέναντι στη ΝΔ» και έκλεισε τις δηλώσεις του, λέγοντας ότι από αύριο «ξεκινάει το νέο ταξίδι για μια ισχυρή Ελλάδα, την Ελλάδα της αξιοπρέπειας. Σε αυτή την πορεία θα είμαι σε όλοι μαζί».
ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ
Σχετικά Άρθρα
- Δημητσάνα | Νέες ρυθμιστικές πινακίδες στο γεφύρι του Σερά
- Βλάσης: "Καταπληκτικά τα νέα και για το Δήμο Βόρειας Κυνουρίας!"
- Εξασφαλίστηκε χρηματοδότηση για την ανέγερση δημαρχείου Δήμου Βόρειας Κυνουρίας!
- ΕΠΙΣΗΜΟ | Το κολυμβητήριο της Τρίπολης ανοίγει την Πέμπτη (25.6.2026) - Οι ώρες κοινού και η "Αθλητική Ταυτότητα"
- Φόρος τιμής στον Ανδρέα Παπανδρέου στο Α' Νεκροταφείο - Δίπλα στον Ανδρουλάκη ο Βαγγέλης Γιαννακούρας (εικόνες)






