Ανοιχτές (υπό προϋποθέσεις) οι εκκλησίες τα Χριστούγεννα;
Ανοιχτό άφησε το ενδεχόμενο να είναι ανοιχτοί οι Ναοί την περίοδο των εορτών, υπό αυστηρές προϋποθέσεις, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας.
Ο κ. Πέτσας δεν προχώρησε σε καμία συγκεκριμένη ανακοίνωση, ξεκαθαρίζοντας ότι αυτό θα γίνει τις επόμενες ημέρες και συμπληρώνοντας .... «Ειδικά για τις εκκλησίες μας στην περίοδο των γιορτών, θα υπάρξει επικοινωνία τις επόμενες ημέρες του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, με τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο».
1 σχόλιο
-
Μόλις τους αγρίεψε λίγο ο Ιερώνυμος του έριξαν Κορονοιό, ευτυχώς ο άνθρωπος είναι καλά τώρα. Σιγά μην κάνει το ίδιο πάλι...δεν θα κάνει το ίδιο......






