“Έχετε δέμα από τα ΕΛΤΑ”: Nέα απάτη με μήνυμα δήθεν από τα ΕΛΤΑ
Μία νέα απάτη -και μάλιστα από τις πιο πειστικές και ως εκ τούτου και πιο επικίνδυνες- σαρώνει χιλιάδες λογαριασμούς email τον τελευταίο καιρό, με μήνυμα που δήθεν έρχεται από τα ΕΛΤΑ.
Ειδικότερα, το εν λόγω email αναφέρει ότι έχετε λάβει ένα δέμα το οποίο θα αποθηκευτεί στο κέντρο διαλογής των ΕΛΤΑ στη Θεσσαλονίκη μέχρι ο χρήστης να επιβεβαιώσει τα στοιχεία του.
Όπως μεταδίδει το ekriti.gr, ένας 40χρονος από το Ρέθυμνο πείστηκε και πάτησε την επιβεβαίωση παράδοσης και αφού πληκτρολόγησε απόρρητα στοιχεία του λογαριασμού του, κατάλαβε ότι οι άγνωστοι κατάφεραν να πάρουν 450 ευρώ από τον λογαριασμό του.
Οι απάτες αναμένεται να ενταθούν το επόμενο διάστημα, ενόψει των γιορτών των Χριστουγέννων και η ΕΛ.ΑΣ εφιστά την προσοχή των πολιτών, να είναι υποψιασμένοι, να μην εμπιστεύονται άγνωστους και να μην παρέχουν απόρρητα προσωπικά τους στοιχεία σε δήθεν φορείς και τραπεζικά ιδρύματα.
Το email από τα δήθεν «ΕΛΤΑ»

πηγή: ieidiseis.gr
Σχετικά Άρθρα
- Γιαννακούρας στη Βουλή | Οι 7 ρηξικέλευθες προτάσεις για μια ανεξάρτητη και ισχυρή Τοπική Αυτοδιοίκηση
- Παπαηλιού: "Η Γορτυνία δεν αντέχει άλλη εγκατάλειψη – Να προχωρήσει τώρα η παράκαμψη των Λαγκαδίων"
- Δημοτικό Συμβούλιο Τρίπολης | Διπλή συνεδρίαση στις 30 Ιουνίου 2026
- Αντιπρόεδρος Κυβέρνησης: "Νέοι άνθρωποι επιστρέφουν από την Αθήνα για να δουλέψουν στις δυο φαρμακοβιομηχανίες στην Τρίπολη"! (vd)
- Τρίπολη | Ανοιχτή πολιτική συζήτηση του κόμματος Τσίπρα (ΕΛΑΣ) - Θα μιλήσουν Κουφονικολάκου και Θεοδωράκης






