«Άντε χάσου θεραπαινίδα του Μητσοτακέικου!» – Επίθεση Πολάκη σε Σαββόπουλο
Ο Παύλος Πολάκης εξέφρασε με ακραίους χαρακτηρισμούς τη δυσαρέσκειά του για τον Διονύση Σαββόπουλο και τη δήλωσή του – ενόψει εκλογών – πως «ελπίζω σε μια αυτοδυναμία της ΝΔ, πρέπει κάποιος να κυβερνήσει».
Με ανάρτησή του στο Facebook, ο Πολάκης χαρακτήρισε τον τραγουδοποιό «θεραπαινίδα του Μητσοτακέικου», προσθέτοντας πως «είσαι λίγος, διεφθαρμένος, επαρχιώτης, εγωπαθής και χαλασμένος».
«Άντε χάσου θεραπαινίδα του Μητσοτακέικου!!! ΤΟΛΜΑΣ και μιλάς ακόμα στο όνομα των τραγουδιών που κάποτε είπες… Είσαι λίγος, διεφθαρμένος, επαρχιώτης, εγωπαθής και χαλασμένος ! Ο Ραφαηλιδης είχε σε όλα δίκιο!», έγραψε ο έξαλλος Παύλος Πολάκης.

Σχετικά Άρθρα
- Δημητσάνα | Νέες ρυθμιστικές πινακίδες στο γεφύρι του Σερά
- Βλάσης: "Καταπληκτικά τα νέα και για το Δήμο Βόρειας Κυνουρίας!"
- Εξασφαλίστηκε χρηματοδότηση για την ανέγερση δημαρχείου Δήμου Βόρειας Κυνουρίας!
- ΕΠΙΣΗΜΟ | Το κολυμβητήριο της Τρίπολης ανοίγει την Πέμπτη (25.6.2026) - Οι ώρες κοινού και η "Αθλητική Ταυτότητα"
- Φόρος τιμής στον Ανδρέα Παπανδρέου στο Α' Νεκροταφείο - Δίπλα στον Ανδρουλάκη ο Βαγγέλης Γιαννακούρας (εικόνες)
2 σχόλια
-
Ποια πυρά;; Θεραπενίδα τον είπε τόν παπού. Εσύ θύμωσες για τον Νιονιο;; Μήπως έγινε δεξιός τώρα ο Νιονιος;; Τον θεωρείς δικό σου;; Ρε τι πλάκα έχετε.....
-
Πάνω από όλα πολιτισμός στην πυρά οποίος έχει αντίθετες απόψεις να χαίρεστε την ιδεολογία σας






