Menu
RSS
Δευτέρα, 06/05/2024
kalimera-arkadia logo
kalimera Arkadia Facebook pageKalimera Arkadia TwitterKalimera Arkadia YouTube channel
ΚΤΕΛ Αρκαδίας

Γορτυνία | Το φετινό τριήμερο της Παναγίας στο χωριό Παλαμάρι

Πραγματοποιήθηκε φέτος με εξαιρετική επιτυχία το θεσμοθετημένο εδώ και δεκαετίες " Τριήμερο της Παναγίας ". Στις 14 και 15 Αυγούστου έπειτα από 3 συναπτά έτη, διοργανώθηκε το 40ό Τουρνουά Μπάσκετ Παλαμαρίου με τη συμμετοχή 4 χωριών, του Παλαμαρίου, του Ψαρίου, της Ζώνης και της Στεμνίτσας. Στις 14 Αυγούστου, αγωνίστηκαν η Στεμνίτσα με το Ψάρι, με νικήτρια την Ομάδα του Ψαρίου, και η Ζώνη με το Παλαμάρι, με νικήτρια την Ομάδα της Ζώνης. Συνεπώς τη Δευτέρα 15 Αυγούστου διεξήχθησαν ο μικρός τελικός μεταξύ των Ομάδων των χωριών Παλαμάρι και Στεμνίτσας με νικήτρια την Ομάδα του Παλαμαρίου και ο μεγάλος τελικός μεταξύ των Ομάδων των χωριών Ψάρι και Ζώνης, με νικήτρια την Ομάδα της Ζώνης που ήταν και η μεγάλη νικήτρια του φετινού Τουρνουά και κέρδισε το Μεγάλο Κύπελλο. Ήταν δύο μέρες με αγωνιστικό πνεύμα όπου κυριάρχησε η πολιτισμένη ευγενής άμιλλα ανάμεσα στους αγωνιζόμενους αλλά και τους πολυπληθείς θεατές των αγώνων από τα γειτονικά χωριά που τίμησαν το Τουρνουά του Συλλόγου μας με την παρουσία τους και τους ευχαριστούμε θερμότατα. Ευχαριστούμε θερμά τον Καλαθοσφαιρικό Όμιλο Μεγαλόπολης " Πελασγός " για την έμπρακτη συνεισφορά του σε αθλητικό υλικό προς το Σύλλογό μας. Επίσης στους Αγώνες απασχολήθηκε ως διαιτητής ο κύριος Δημήτρης Θεοδωρόπουλος από τη Μεγαλόπολη.

Παράλληλα με το Τουρνουά Μπάσκετ, στις 8 το βράδυ της Κυριακής 14ης Αυγούστου είχαμε και τους Αγώνες Δρόμους Παιδιών με αφετηρία το Παραδοσιακό μας Δημοτικό Σχολείο και με αγωνιστική διαδρομή όλο τον κύκλο του Ιστορικού Κέντρου Παλαμαρίου. Αγωνίστηκαν 4 κατηγορίες αγοριών και κοριτσιών. Μικτή έως 6 ετών, μικτή από 7 έως 9 ετών, κοριτσιών από 10 έως 13 ετών και αγοριών από 10 έως 13 ετών. Η συμμετοχή ήταν αθρόα με περισσότερα από 40 παιδάκια από το Παλαμάρι και τα γύρω χωριά. Απονεμήθηκαν μετάλλια στους 3 πρώτους και πρώτες νικητές και νικήτριες κάθε σειράς και όλοι μας χαρήκαμε με τις επιτυχίες των παιδιών και των οικογένειών τους, μέσα σε ένα συγκινητικό και ενθουσιώδες πανηγυρικό και αθλητικό κλίμα. Αναφορικά με τους Αγώνες Δρόμου Παιδιών ευχαριστούμε το μέλος του Συλλόγου μας και συμπατριώτη μας Γιώργο Βασιλάκη για την πολύτιμή του μέριμνα για τη διαμόρφωση της γραφικής ύλης και της κατασκευής-προμήθειας των μεταλλίων βράβευσης, υλικών απαραίτητων για τη διεξαγωγή των Αγώνων.

Τη Δευτέρα 15 Αυγούστου, μετά το πέρας του μεγάλου τελικού πραγματοποιήθηκε ο Διαγωνισμός Τριπόντων με μεγάλη νικήτρια τη Ζωή Τοπιντζή από το γειτονικό μας Ψάρι στην οποία απονεμήθηκε το χρηματικό έπαθλο των 50 Ευρώ. Ακολούθησε αμέσως μετά η πανηγυρική απονομή των τριών κυπέλλων : Του πρώτου στην Ομάδα της Ζώνης, του δεύτερου στην Ομάδα του Ψαρίου και του τρίτου στην Ομάδα του Παλαμαρίου. Όλοι αποχώρησαν από το Τουρνουά με την υπόσχεση από το επόμενο έτος να συνεχιστούν οι Αγώνες με τον ίδιο ζήλο και με ευρύτερη συμμετοχή ομάδων και χωριών.

Το πρωί της 15ης Αυγούστου στον καθεδρικό Ιερό Ναό της " Κοίμησης της Θεοτόκου " του χωριού μας τελέστηκε Πανηγυρική Θεία Λειτουργία με Αρτοκλασία από τον Αιδεσιμότατο Εφημέριο της γειτονικής μας Ζώνης πατέρα Αδάμ Αρβανίτη τον οποίο για μια ακόμη φορά το χωριό μας και ο Σύλλογος ευχαριστούν θερμότατα για την οικειοθελή του προσέλευση στην ενορία μας. Τη Θεία Λειτουργία, παρακολούθησε πλήθος πιστών από το χωριό μας και τα γειτονικά χωριά. Ο Εξωραϊστικός μας Σύλλογος πρόσφερε αναψυκτικά στο εκκλησίασμα και η οικογένεια του Δημήτρη και Αγγελικής Κόνιαρη κέρασε όλους τους πιστούς γευστικότατους κουραμπιέδες, όπως συνηθίζει άλλωστε εδώ και πολλά χρόνια και την οποία σύσσωμο το χωριό και ο Σύλλογός μας ευχαριστούν θερμότατα. Το εκκλησιαστικό συμβούλιο κλήρωσε με λαχειοφόρο αγορά αρκετά αξιόλογα δώρα. Μοιράστηκαν και παιχνίδια στα παιδάκια του εκκλησιάσματος με τη φροντίδα των συμπατριωτών μας αδελφών Τσαγκόγεωργα τους οποίους για μια άλλη φορά θερμά ευχαριστούμε.

Το βράδυ της 15ης Αυγούστου στις 9 η ώρα, ξεκίνησε το καθιερωμένο παραδοσιακό πανηγύρι του χωριού μας. Πάνω από 150 άτομα από το Παλαμάρι, το Ψάρι, την Παύλια, το Παλαιομοίρι, τη Ζώνη, τη Σύρνα και τη Στεμνίτσα προσήλθαν στον αύλειο χώρο της εκκλησίας μας για να συνδιασκεδάσουν μαζί μας. Στο πανηγύρι μας παρευρέθησαν ο Αντιδήμαρχος Τρικολώνων κύριος Νεκτάριος Μπαρούτσας και ο Πρόεδρος της Τοπικής μας Κοινότητας κύριος Άγγελος Μηλιώνης. Θερμά ευχαριστούμε όλους όσους τίμησαν με την παρουσία τους το χωριό μας. Στην εκδήλωσή μας όλοι απόλαυσαν ποιοτικό και προσεγμένο φαγητό από το catering του κυρίου Κωνσταντίνου Κουρέτα από τη Μεγαλόπολη και εξαιρετικό δημοτικό, λαϊκό και ξένο χορευτικό πρόγραμμα από τoν D.J. κύριο Ηλία Ψύλλα, επίσης από τη Μεγαλόπολη. Ο Σύλλογος πραγματοποίησε και λαχειοφόρο αγορά με πλούσια δώρα.

Θερμότατα ευχαριστούμε όλα τα μέλη του Συλλόγου μας που με την πολύτιμη βοήθειά τους τελέστηκαν με τον πλέον άρτιο τρόπο οι εκδηλώσεις μας : Ιωάννη Ηλιόπουλο, τους αδελφούς Τάσο και Τάκη Ξηνταβελόνη, την οικογένεια του Βύρωνα και Κικής Ξηνταβελόνη και την οικογένεια του Δημήτρη και Αγγελικής Κόνιαρη που με την μεγάλη τους βοήθεια και προσπάθεια συνέβαλαν τα μέγιστα ώστε μετά από 3 έτη υποχρεωτικής αναστολής και διακοπής κάθε εκδήλωσης για λόγους ανώτερης βίας, ο Σύλλογος και το χωριό μας να πραγματοποιήσουν μια δυναμική και αισιόδοξη επανεκκίνηση.

Αγαπητοί συμπατριώτες : Η επανεκκίνηση έγινε. Μένει σε όλους εμάς το καθήκον να δώσουμε ζωή και πρόοδο στο μικρό πληθυσμιακά χωριό μας. Εμείς είμαστε η ελπίδα και το μέλλον του, από εμάς περιμένει να ζήσει ημέρες ανάπτυξης και βελτίωσης σε πολλά επίπεδα όπως άλλωστε και όλα τα χωριά της Γορτυνίας και της Αρκαδίας μας. Καλό φθινόπωρο και χειμώνα με υγεία σε όλους τους συμπατριώτες, φίλους του χωριού μας και γείτονες των γύρω χωριών. Ευχόμαστε κάθε ευτυχία και επιτυχία σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο και να μην ξεχνάμε το χωριό μας αλλά και τα διπλανά μας χωριά. Στις μέρες που ζούμε πλέον με τα διεθνή οικονομικά και κοινωνικά προβλήματα, η αλληλεγγύη και η συνεχής προσπάθεια συνιστούν επιτακτική ανάγκη. Σάς ευχαριστούμε όλους.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΥ ΕΞΩΡΑΪΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΤΩΝ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΛΑΜΑΡΑΙΩΝ " Η ΚΟΙΜΗΣΙΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ

Προσθήκη σχολίου

Βεβαιωθείτε ότι εισάγετε τις (*) απαιτούμενες πληροφορίες, όπου ενδείκνυται. Ο κώδικας HTML δεν επιτρέπεται.