Έκλεψαν μανουάλια από εκκλησία στη Γορτυνία!
Κατά τη διάρκεια των εορτών ο π. Ιωάννης Παναγιωτόπουλος ανακοίνωσε ότι διαπίστωσε με μεγάλη του λύπη ότι έχουν κλαπεί από το ιερό ναό του Αγίου Κωνσταντίνου τα δύο μανουάλια.
Για την κλοπή έχει ενημερωθεί η αστυνομία και η Μητρόπολη.
Το περιστατικό αυτό συνέβη στο χωριό Αετορράχη Γορτυνίας.
Σχετικά Άρθρα
- Τι να ΜΗΝ περιμένουν οι Γορτύνιοι από το περιφερειακό συμβούλιο
- Οι Stygian Path** στο 11th TRIPolis Rock Festival!
- Η Περιφέρεια Πελοποννήσου συνδιοργανώνει τη Γιορτή Πρόληψης και Ελπίδας «Επιλέγω τη Ζωή!» στην Τρίπολη την Τρίτη 23 Ιουνίου
- Δημήτρης Πτωχός: «Η ιστορική μνήμη διατηρείται με πράξεις και φροντίδα» – Επέστρεψε στην Πλατεία Άρεως ο ανδριάντας του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη
- Σήμερα οι Γορτύνιοι στο Περιφερειακό Συμβούλιο!
1 σχόλιο
-
Η υπόθεση β-ρομα






