ΕΛΤΑ | Μετά το λουκέτο στη Βυτίνα, αναβαθμίζεται η υπηρεσία στην Δημητσάνα
Με απόφαση την οποία υπογράφει ο Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ Γρηγόριος Σκλήκας προβλέπει την τροποποίηση λειτουργίας της Προωθημένης Θυρίδας Δημητσάνας.
Από τις 10.7.2023 θα λειτουργεί ως Ταχυδρομικό Κατάστημα.
Ουσιαστικά πρόκειται για μία αναβάθμιση από Παρωθημένη Θυρίδα σε Ταχυδρομικό Κατάστημα.
Η εξέλιξη αυτή έρχεται μετά την απόφαση να πει λουκέτο στο ταχυδρομείο της Βυτίνας.
Σχετικά Άρθρα
- Παναρκαδική - Παγγορτυνιακή: "Οι μέχρι σήμερα παρεμβάσεις δεν επαρκούν για την οριστική αντιμετώπιση του προβλήματος στη Γορτυνία"
- Νέα κλοπή στην Καμάρα Μεγαλόπολης
- Η εορτή Πέτρου και Παύλου στο Ελαιοχώρι Αρκαδίας
- 20ο Πανελλήνιο Συνέδριο Χορωδιών από τη Χορωδία Τρίπολης
- Βλάσης: "Πάνω από 1000 νέες θέσεις εργασίας θα προκύψουν από τις φαρμακοβιομηχανίες στην Τρίπολη"
2 σχόλια
-
Κλείνουν ταχυδρομεία. Δεν καταλαβαίνω. Πώς θα εξυπηρετούνται οι πολίτες;
-
Αναβάθμιση στο γραφείο της Δημητσάνας για να χρυσώσουν το χάπι μετά το κλείσιμο του γραφείου της Βυτίνας. Άραγε, για τα Τρόπαια τι σχεδιάζουν;






