Δημητσάνα | Ποιες υπηρεσίες λειτουργούσαν στις αρχές του 1990 και πόσες έχουν βάλει λουκέτο ως σήμερα!
Στις αρχές της δεκαετίας του 90 ήμουν μαθητής στη Δημητσάνα, όπου λειτουργούσαν:
-Δημοτικό Σχολείο
-Γυμνάσιο & Λύκειο
-Αγροτική τράπεζα
-Εθνική τράπεζα
-Κατάστημα ΟΤΕ
-Κατάστημα ΕΛΤΑ
- Δημόσιο Ταμείο
- Δ/νση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
- Αστυνομικό Τμήμα
- Πρακτορείο ΚΤΕΛ Αρκαδίας
-Ίδρυμα Νεότητας (σίτιζε καθημερινά τους μαθητές)
- Αποθήκη ζωοτροφών Αγροτικής Τράπεζας
Από όλα αυτά σήμερα έχουν μείνει το Δημοτικό, τα ΕΛΤΑ, το Τμήμα και η Εθνική. Ποια είναι η ουσιαστική αιτία; Οι άνθρωποι! Αυτοί ζουν σε έναν τόπο, δημιουργούν ζήτηση, ανάγκες, δραστηριότητα και φέρνουν την προκοπή, τη ζωντάνια και την ευημερία! Αφού δεν υπάρχουν άνθρωποι πως θα αλλάξει αυτή η κατάσταση;
Στην Παναγιά πέρναγε 2 φορές τη βδομάδα ΚΤΕΛ!!!!! Στην Παναγιά!! Το λέω στη νεολαία το καλοκαίρι και γελάνε!!
Χωρίς ανθρώπους δεν υπάρχει ζωή!
Τα χωριά μας έχουν άδειες πλατείες και γεμάτα νεκροταφεία. Τόσο απλά…
*Στη φωτό ένα ωραίο κοπάδι γίδια στη Στεμνίτσα. Μακάρι να είχαμε πολλά τέτοια κοπάδια, θα βοηθούσαν!
Παναγιώτης Αγγελακόπουλοςς
Tags:
Δημητσάνα,Σχετικά Άρθρα
- Στο επίκεντρο του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις η Περιφέρεια Πελοποννήσου – Πτωχός: «Η Πελοπόννησος γράφει ξανά τη δική της διαδρομή στο Ράλλυ Ακρόπολις»
- Ο Jeronimo Barrales Team Manager του ASTERAS AKTOR
- Το ημερολόγιο εκδηλώσεων στην Αρκαδία (ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ)
- Ο Βαγγέλης Γιαννακούρας για τις επισκέψεις Υπουργών στην Αρκαδία: "Πολύ λάδι και από τηγανίτα τίποτα"
- ΝΔ | Η Βάλια Μαυραϊδοπούλου για την Πολιτική Ακαδημία στην Τρίπολη (εικόνες)
2 σχόλια
-
Παναγιωτάκι εσύ γιατί δεν έκατσες στο χωριό σου ?
άσε μας και συ ψευτοπατριώτες όλοι σας ποια -
Και ο υπογράφων στην Αθήνα πήγε κοίταξε να φύγει και μας το παίζει ιμιτασιον Γορτύνιος
Πονά τον τόπο του και κάλα..
Εμείς που βιώνουμε την ερήμωση κάθε μέρα το παλεύουμε γιατί όντως αγαπάμε τον τόπο μας .
Άντε από κει ποια με τον κάθε οψημο Γορτύνιο σας βαρεθηκαμε






